► Дженифър Лопес, успешен изпълнител, актриса и бизнесдама, освен всички турнета и ангажименти, развива и свой бранд, посветен на красотата
► Дивата е основател на JLo Beauty, продукти за грижа за кожата в луксозни опаковки и с естествени съставки
► Дали обаче тя самата използва козметиката, Джен отговори на своите фенове
Оказва се, че Дженифър Лопес е най-големият фен на своята собствена марка козметика. Това сподели самата тя в отговор на въпрос от свои почитатели.
Основателката на бранда JLo Beauty отговори на свой фен, който я попита дали всъщност използва собствените си продукти.
Във видеоклип в Instagram, споделен в акаунта на марката на 20 юли, Лопес се включва от банята си, за да отговори на коментари на фенове.
„Потопих се във всичко, което казвате за JLo Beauty.”, започна тя.
“Използвате ли това всеки ден, или само когато камерите са включени?“
„Това е забавно, защото в момента стоя в банята си. Използвам го всеки ден.“
На друго място във видеото потребител отбелязва, че овлажняващ продукт на бранда „се усеща като коприна“.
“Искаме да е като кашмир за лицето ви.“, категорична бе основателката на бранда.
В друг коментар почитател споделя, че JLo Beauty не е „просто още една марка за грижа за кожата“ и че „действително работи“.
Самата изпълнителка се пошегува: „Да, това беше смисълът. Мислехте си какво? Дойдох да си поиграя? Не.“
Лопес отговори и на някои от по-критичните коментари на фенове.
На мнението, че продуктите са „твърде скъпи“, тя отговори: „Слушайте, разбирам. Кожата ви е нещо, с което трябва да се появявате всеки ден. Така че, ако правите нещо разточително за себе си, бих казала да инвестирате в грижа за кожата, без съмнение.“
„Склонна съм да мисля, че грижата за кожата на знаменитостите не си струва шума.“, написа друг фен.
„Някои от тях не си струват. Това е луксозна грижа за кожата, която е клинично тествана и повярвайте ми, не пестя.“, написа Лопес.
JLo Beauty стартира с осем продукта на 1 януари 2021 г. Оттогава марката включва различни нови продукти, като например маската за устни Beso Balm, която беше представена през 2023 г.
„Мисля за това от около 20 години. Навсякъде, където отивах, чувствах, че всички ме питат за кожата ми. И като станах по-зряла, въпросите идваха по-често“, сподели звездата, цитирана от списание People.
„Всъщност беше много хубаво, но осъзнах, че е почти като задължение. Сякаш трябваше да пусна линия за грижа за кожата за всеки, който пита.“, каза още тя.