► Дженифър Лопес, успешен изпълнител, актриса и бизнесдама, освен всички турнета и ангажименти, развива и свой бранд, посветен на красотата
► Дивата е основател на JLo Beauty, продукти за грижа за кожата в луксозни опаковки и с естествени съставки
► Дали обаче тя самата използва козметиката, Джен отговори на своите фенове
Оказва се, че Дженифър Лопес е най-големият фен на своята собствена марка козметика. Това сподели самата тя в отговор на въпрос от свои почитатели.
Основателката на бранда JLo Beauty отговори на свой фен, който я попита дали всъщност използва собствените си продукти.
Във видеоклип в Instagram, споделен в акаунта на марката на 20 юли, Лопес се включва от банята си, за да отговори на коментари на фенове.
„Потопих се във всичко, което казвате за JLo Beauty.”, започна тя.
“Използвате ли това всеки ден, или само когато камерите са включени?“
„Това е забавно, защото в момента стоя в банята си. Използвам го всеки ден.“
На друго място във видеото потребител отбелязва, че овлажняващ продукт на бранда „се усеща като коприна“.
“Искаме да е като кашмир за лицето ви.“, категорична бе основателката на бранда.
В друг коментар почитател споделя, че JLo Beauty не е „просто още една марка за грижа за кожата“ и че „действително работи“.
Самата изпълнителка се пошегува: „Да, това беше смисълът. Мислехте си какво? Дойдох да си поиграя? Не.“
Лопес отговори и на някои от по-критичните коментари на фенове.
На мнението, че продуктите са „твърде скъпи“, тя отговори: „Слушайте, разбирам. Кожата ви е нещо, с което трябва да се появявате всеки ден. Така че, ако правите нещо разточително за себе си, бих казала да инвестирате в грижа за кожата, без съмнение.“
„Склонна съм да мисля, че грижата за кожата на знаменитостите не си струва шума.“, написа друг фен.
„Някои от тях не си струват. Това е луксозна грижа за кожата, която е клинично тествана и повярвайте ми, не пестя.“, написа Лопес.
JLo Beauty стартира с осем продукта на 1 януари 2021 г. Оттогава марката включва различни нови продукти, като например маската за устни Beso Balm, която беше представена през 2023 г.
„Мисля за това от около 20 години. Навсякъде, където отивах, чувствах, че всички ме питат за кожата ми. И като станах по-зряла, въпросите идваха по-често“, сподели звездата, цитирана от списание People.
„Всъщност беше много хубаво, но осъзнах, че е почти като задължение. Сякаш трябваше да пусна линия за грижа за кожата за всеки, който пита.“, каза още тя.














Агресивните деца нападат дори възрастни, крадат, дрогират се
Общественоопасни: Хасърджиев и другите обвинени в гей скандала остават в ареста
МЗ с важна информация за ваксините от последните 20 години в България
Изумително откритие: Живот под ледената шапка на Арктика
Вулкан в Космоса: За първи път е открит спътник на планета извън Слънчевата система
Откриха къде на Марс може да има канали с течна вода
Китай планира създаването на експериментално слънце до 2027 г.
Пеп с много важно решение в Сити, свързано е с Халанд
Ники Митов: Няма по-добър отбор от Левски
Карлос Насар отиде в Бахрейн
Синди Кимбърли
Меркурий преминава в Стрелец на 29 октомври – възможни са напрежения в общуването
Книга събира 30 практики, които помагат за изчистване и балансиране на енергийното поле
Психолог: Гневът е нормална емоция и показва, че детето преживява нещо важно за него
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Какво се променя след 40?
Mенопаузата може да повлияе на паметта и настроението
Част от вродения хипотиреоидизъм остава неразпознат от скрининга
Инфекциите на пикочните пътища и хигиената в кухнята са свързани?!
Остави коментар