IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Красота и стил - Роузи Хънтингтън-Уайтли става глобален посланик на козметика за коса

21 август 2025 10 30

Моделът, актриса и бизнесдама подкрепя бранд, който създава продукти от пчелен мед и мляко

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Роузи Хънтингтън-Уайтли става глобален посланик на луксозна марка за красота

Любимата на Джейсън Стейтъм е изключително стилна дама, която подбира внимателно ангажиментите и брандовете, с които работи

Най-новото начинание на модела е козметика за коса

Роузи Хънтингтън-Уайтли е новото лице на Gisou Hive, продукти за грижа за косата.

„Косата винаги е била мощна форма на себеизразяване за мен и това партньорство се усеща като естествено съвпадение“, сподели Роузи, цитирана от списание Vogue Arabia.

Марката за грижа за косата е на основата на мед. Брандът е създаден от предприемача Негин Мирсалехи, като естествено продължение на семейната традиция от шест поколения пчелари.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)

Чрез това партньорство Мирсалехи намира своята сродна душа в лицето на британския модел, актриса и бизнесдама.

Хънтингтън-Уайтли е пример не само за външна красота, но за увереност, сила и женственост. Нейната винаги стилна прическа, силна и здрава коса, е пример за всички дами, които мечтаят косата им да излъчва тяхната вътрешна красота.

„Отдавна се възхищавам на ангажимента на Gisou към качеството, наследството и иновациите. Тази кампания отбелязва идеята, че косата е най-добрият ви аксесоар - дълбоко личен и истинско отражение на вашата идентичност. Развълнувана съм да споделя това послание“, сподели Хънтингтън-Уайтли, чиято руса коса е нейна запазена марка.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gisou (@gisou)

Партньорството съвпада със стратегическото разширяване на Gisou в категорията за стилизиране, разкривайки новата си линия, наречена “Медено мляко”.

Моментът за новото партньорство не може да бъде по-перфектен. През последното десетилетие Мирсалехи предефинира грижата за косата чрез високоефективни продукти. Марката е ориентирана към общността и социално ангажирана, а сред основните й ценности са връзката и автентичността – качества, които отразяват подхода на Роузи към красотата и живота.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)

„Да приветстваме Роузи в кошера Gisou е невероятно специално. Тя е истинска икона на стила, чиято истинска любов към красотата и вярата в косата като форма на себеизразяване, се съчетават толкова естествено с нашия свят.

Толкова съм развълнувана всички да видят какво сме създали заедно – това е истински празник на стила, увереността и, разбира се, страхотната коса. Нямам търпение да го споделя с нашата общност“, сподели Мирсалехи своето вълнение.

За още новини от света на модата, красотата и звездите, последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Донка Найденова

КоментариКоментари