► Роузи Хънтингтън-Уайтли става глобален посланик на луксозна марка за красота
► Любимата на Джейсън Стейтъм е изключително стилна дама, която подбира внимателно ангажиментите и брандовете, с които работи
► Най-новото начинание на модела е козметика за коса
Роузи Хънтингтън-Уайтли е новото лице на Gisou Hive, продукти за грижа за косата.
„Косата винаги е била мощна форма на себеизразяване за мен и това партньорство се усеща като естествено съвпадение“, сподели Роузи, цитирана от списание Vogue Arabia.
Марката за грижа за косата е на основата на мед. Брандът е създаден от предприемача Негин Мирсалехи, като естествено продължение на семейната традиция от шест поколения пчелари.
Чрез това партньорство Мирсалехи намира своята сродна душа в лицето на британския модел, актриса и бизнесдама.
Хънтингтън-Уайтли е пример не само за външна красота, но за увереност, сила и женственост. Нейната винаги стилна прическа, силна и здрава коса, е пример за всички дами, които мечтаят косата им да излъчва тяхната вътрешна красота.
„Отдавна се възхищавам на ангажимента на Gisou към качеството, наследството и иновациите. Тази кампания отбелязва идеята, че косата е най-добрият ви аксесоар - дълбоко личен и истинско отражение на вашата идентичност. Развълнувана съм да споделя това послание“, сподели Хънтингтън-Уайтли, чиято руса коса е нейна запазена марка.
Партньорството съвпада със стратегическото разширяване на Gisou в категорията за стилизиране, разкривайки новата си линия, наречена “Медено мляко”.
Моментът за новото партньорство не може да бъде по-перфектен. През последното десетилетие Мирсалехи предефинира грижата за косата чрез високоефективни продукти. Марката е ориентирана към общността и социално ангажирана, а сред основните й ценности са връзката и автентичността – качества, които отразяват подхода на Роузи към красотата и живота.
„Да приветстваме Роузи в кошера Gisou е невероятно специално. Тя е истинска икона на стила, чиято истинска любов към красотата и вярата в косата като форма на себеизразяване, се съчетават толкова естествено с нашия свят.
Толкова съм развълнувана всички да видят какво сме създали заедно – това е истински празник на стила, увереността и, разбира се, страхотната коса. Нямам търпение да го споделя с нашата общност“, сподели Мирсалехи своето вълнение.














Обедна емисия
"Искам те мъртва": 19-годишен опита да удуши майка си в София
ЕК с иск срещу България заради мръсния въздух
Алтернатива на SLS: Blue Origin ще създаде по-мощна версия на ракетата New Glenn
Ракетата на Илън Мъск постави рекорд по изстрелвания от космодрума във Флорида
Слънчева буря сви щита на Земята – стана пет пъти по-малък от нормалното
Целувките не са човешко „изобретение“
Попето приключва с футбола и става шеф
Мениджърът на Нюкасъл с големи очаквания към германски национал
Драмата продължава! ЦСКА зацикли с национал, ясна е ябълката на раздора
Легенда на Левски иска бой с разлика
МЕГА Черен петък от VITAGOLD! Отстъпки, които не са за изпускане!
Бързи трикове за подреждане на дома
5 зодии с късмет в любовта в последната седмица на ноември
Пет месеца преди концерта си в София, Ерос Рамацоти с премиера на нов албум
88% от младите хора поставят емоционалното здраве на първо място, показва европейско проучване
Как да се грижим за нокътните кутикули?
Как сънят и шумът в ушите си влияят взаимно?
Билки, използвани при уринарни проблеми
Остави коментар