► Post Malone зарадва фенките си с нови снимки по бельо
► Изпълнителят участва в кампанията Rugged SKIMS
► Post Malone, който отскоро е татко, изглежда в добра форма, позирайки в уестърн стил
SKIMS е бранд основан от Ким Кардашян, а част от най-новите кампании са известни личности.
Post Malone си партнира със SKIMS за най-новата колекция на марката в категорията мъжко облекло.
Колекцията излезе на пазара на на 21 август.
30-годишният певец участва във фотосесия, вдъхновена от уестърн филмите - на кон и с каубойска шапка. Малоун позира на фона на обширно ранчо в Юта, а снимките са дело на фотографа Тео Венер.
Изпълнителят носи бельо от новата колекция на бранда, ориентирана към комфорта, за кампанията, която бележи дебюта на новата изработка на SKIMS от тежък полар. Първокласният материал е нов за мъжката линия на марката.
„За мен е важен комфортът и усещането в това, което нося. Тези дрехи са забавни, камуфлажът особено ми се откроява. Винаги съм харесвал камуфлажа.“, сподели Малоун в прессъобщение, цитиран от списание People.
„Post Malone наистина въплъщава духа на мъжа на SKIMS с неговата непринудена енергия и стил, които наистина блестят в тази кампания. Това е голям момент за нас, не само защото разширяваме мъжката си линия, но и защото представяме новия ни тежък полар, който издига комфорта и качеството на следващото ниво.
Това, че Post е лице на кампанията, просто се усещаше като идеалното решение.“, сподели Ким Кардашян, основател и главен търговски директор на SKIMS.
За фотосесията изпълнителят, номиниран за “Грами”, носи селекция от комфортни дрехи - суичър с цип и тениска SKIMS Basics. Визията е завършена с каубойска шапка и ботуши, за да се впише в уестърн тематиката.
Поларът внася „сурова изтънченост в ежедневните дрехи“, според прессъобщение на SKIMS, в което се отбелязва, че дрехата е проектирана за „топлина, издръжливост и повишен комфорт“.
Най-новата колекция на SKIMS представя лимитирана селекция от модели с камуфлажен принт Realtree, включително бельо, тениски и поларени облекла към емблематичните силуети на марката.
Дрехите са описани като комбинация от „мекота“ с „характерния фокус на марката върху прилягането, лекотата и модерната функционалност“.
Миналия месец музикантът, който е баща на 3-годишна дъщеря, завърши турнето си The Big Ass Stadium Tour из Северна Америка с Jelly Roll на 1 юли. Турнето започна на 29 април и продължи три месеца. То представи първия кънтри албум на Post Malone - F-1 Trillion.
Албумът беше издаден през август 2024 и достигна №1 в класацията за албуми Billboard 200. От албума сингъл номер 1 стана “I Had Some Help“ с Морган Уолън, а останалите топ парчета са “Pour Me a Drink” с Блейк Шелтън, „Guy for That“ с Люк Комбс и „What Don't Belong to Me“.
През юни Малоун обяви, че ще открие огромно място в Нашвил, където феновете „да се съберат и да се набият“. Барът наречен „Posty’s“, отвори врати на 2 юли.