Джулия Робъртс беше забелязана на вечерна разходка по романтичните улици на Венеция в компанията на съпруга си, Даниел Модер, след премиерата на новия й филм „След лов“, който тя представи на венецианския филмов фестивал.
И макар филмът да получи шестминутни овации, той предизвика и противоречиви реакции. Зрителите активно обсъждаха какво влияние може да окаже филмът върху движението #MeToo и какви идеи промотира. Робъртс отговори на въпросите на журналистите, подчертавайки важността на обсъждането на повдигнатите теми. „Не искам да изглеждам неприятна, защото това не е в моя характер.
Не мисля, че филмът непременно възрожда стария спор, че жените не се подкрепят взаимно. Има много стари спорове, които изведнъж оживяват и отново предизвикват дискусии. Най-хубавото е, че всички излязохте от киносалона и започнахте да говорите за това. Точно това искахме. Вие осъзнавате в какво твърдо вярвате, защото ние събуждаме тези чувства във вас", увери Робъртс.
След наситения със събития ден на фестивала, Джулия и Даниел решиха да се насладят на атмосферата на Венеция. Актрисата сподели в социалните мрежи романтична снимка от водната такси.
Затова пък на пресконференцията стана ясно, че много журналисти са си тръгнали недоволни от начина, по който е разгледана темата за сексуалното насилие. Героинята на Джулия Робъртс е професорка, която се лута на чия страна да застане - да защити обещаващата студентка (Айо Едебири) или колегата си и приятел (Андрю Гарфийлд), обвинен в изнасилване.
"Лука Гуаданино се проваля с тази объркващо прекалено дълга и преувеличена драма за обвинения в кампуса, вдъхновена от движението #MeToo, написана от сценаристката Нора Гарет... Филмът е тревожно объркан и изкуствен, може би се нуждае от допълнителни редакции на сценария, за да се извади по-ясна и по-удовлетворяваща драма отвътре", пише в рецензията си The Guardian.
"Филмът е обсебен от собственото си чувство за съвременна актуалност и рисковани размити граници, обременен с почти оглушителна музика, която често прекъсва диалога... Един особено странен и незаслужен маниер е периодичното въвеждане на безсмислено силно тиктакане в стил бомба със закъснител в саундтрака, нещо, което се използва вместо действително напрежение, но никога не води до нещо толкова ясно или интересно като експлозия", пише още изданието.
Робъртс защити продукцията, казвайки че задаването на въпроси след подобно изведена тема, е била именно целта на филма. Все пак, въпреки критиките към самия проект, нейното превъплъщение е прието добре от критиката като много заявяват, че това е най-добрата ѝ роля в последно време, а има издания, които добавят, че това може да ѝ донесе още един "Оскар". Актрисата вече притежава тази статуетка за играта си в "Ерин Брокович".