Брад Пит, на 61 години, се отличава с пухкава брада, докато поздравява 32-годишната си приятелка Инес де Рамон по време на нова реклама.
Брад Пит има чисто нов външен вид.
61-годишната звезда се отличаваше с къса коса и щедра пухкава брада за новата си елегантна рекламна снимка в Нова Зеландия.
Той също така беше облечен в златната линия бижута, за която работи 32-годишната му приятелка Инес де Рамон – Anita Ko. Носителят на „Оскар“ носеше два пръстена, няколко гривни и колиета.
Актьорът участва в най-новата глобална кампания на De'Longhi, „Инструкция за употреба на Perfetto“, режисирана от носителя на награда „Оскар“ Тайка Уайтити.
Късометражният филм разглежда ръководството за потребителя като забавно упътване за лесно приготвяне на еспресо. Италианският актьор Рикардо Скамарчо е комедийният глас.
„Тайка донесе хумора, Де'Лонги донесе ритуала“, каза Пит в изявление. „Заедно това беше перфектно.“
Пит, който за първи път работи с марката през 2021 г., се чувства като у дома си в дивата природа на Нова Зеландия, където е снимал филм по-рано тази година.
Рекламата започва с филмовия актьор, който влиза в елегантната си кухня, където всичко е чисто и без хаос. Той поглежда кафемашината си и отива на работа, докато гласът зад кадър му казва да включи машината си.
„Знам“, казва Пит и натиска бутон на LED екрана на машината.
Брад и Инес; Снимка: Getty Images
Гласът казва на Брад, който преди беше женен за Анджелина Джоли и Дженифър Анистън, да „провери зърната си“ в горното отделение и след това „да си направи напитката само с едно докосване“.
Пит прави капучиното си и след това излиза навън, за да се отпусне. „Наслади се на гледката, помириши я“, казва гласът зад кадър. „Не, не, Брад. Какво правиш? Не гледката, а кафето.“
След това актьорът от „Боен клуб“ казва перфектно „перфето“.
От съскането на пара до първия вихър от крема, филмът демонстрира как еспресо машините De'Longhi превръщат ежедневното приготвяне на кафе в моменти на спокойствие, връзка и удоволствие. Като подчертава малките, смислени стъпки от сутрешната рутина, кампанията показва как ритуалът, съчетан с иновациите, може да подобри ежедневието.
Уайтити сподели ексклузивно пред PEOPLE, че се е насладил на процеса на работа с актьора от „Формула 1“. „Гледането как Брад прави четири хиляди кафета ми донесе голяма радост“, каза той. „Това беше връхната точка на моя февруари!“