Селин Дион се завръща в целия си блясък!
След тежките загуби и лични предизвикателства, музикалната икона Селин Дион зарадва феновете си с невероятна изненада. Певицата, в момента по-силна от всякога, е лице на новата празнична кампания на Charlotte Tilbury за 2025 г., демонстрирайки блясък, красота и увереност.
Видеото, което представя проекта, посветен на наближаващите празници, съчетава коледно настроение с изпълнението на емблематичния хит на Дион I’m Alive.
Участието на Селин Дион превръща кампанията Star Confidence („Звездна увереност“) в празник на женската сила, красота и младежка енергия.
Селин Дион – вдъхновение, сила и устойчивост
След загубата на съпруга си Рене Анжелил, който си отиде на 14 януари 2016 г., Селин Дион показа на света как се преодолява болката, превръщайки я в източник на вдъхновение. Рене беше голямата любов на певицата – тя се влюбва в него още като тийнейджърка, а плод на любовта им са трите им деца.
Коледната кампания на козметичния бранд Charlotte Tilbury акцентира върху женската сила, самоувереност и блясък. Кадрите от рекламата показват сияйната кожа, безупречния грим и празничното настроение на Селин Дион.
„За мен е чест да се присъединя към моята скъпа приятелка Шарлот за тази вълшебна празнична кампания. Винаги съм вярвала, че музиката и красотата могат да вдъхнат увереност“, сподели певицата ексклузивно, цитирана от wwd.com.
Star Confidence – новият аромат на Шарлот Тилбъри
Кампанията представя и новия аромат Star Confidence Eau De Parfum, създаден от парфюмериста Жулиет Карагеузоглу. Ароматът комбинира топли флорални нотки, жасмин, масло от пачули и касис, създавайки усещане за празнична радост и женска енергия.
Рекламата с участието на Дион е изпълнена с магия и красота. Изпълнителката позира с микрофон, държейки бутилката на аромата, насочена нагоре към небето – момент, който улавя духа на увереността, блясъка и празничната енергия.
Грим и стил, вдъхновени от Селин Дион
Гримът на Селин Дион за рекламата е създаден с продукти на бранда, включително лимитираните палитри Hollywood Instant Look in a Palette в цветове Pretty и Dreamy, фон дьо тен Airbrush Flawless, червило Big Lip Plumpgasmв Strawberry Chocolate и продукт за устни Lip Cheat в Icon Baby.
Визията е сияйна и младежка, с акцент върху блясъка и празничното настроение, което прави кампанията перфектна за жените, търсещи вдъхновение, стил и елегантност.
Вдъхновение чрез музика и коледно настроение
Триумфалното завръщане на Селин Дион на световната сцена се състоя по време на Олимпийските игри в Париж през 2024 г., скоро след като беше диагностицирана със синдром на скования човек.
Певицата зашемети публиката с изпълнението на Hymne A L’Amour на Едит Пиаф, показвайки, че силата и вдъхновението могат да превъзмогнат всяко предизвикателство.
„Селин е истинска икона – жена с изключителна сила, чувство за хумор и сърце, чийто глас и история вдъхновяват милиони. Тя въплъщава устойчивост, решителност и силата да променя животи.“, сподели самата Шарлот Тилбъри.
Селин Дион – символ на блясък, стил и женска сила
Празничната кампания на Шарлот Тилбъри с участието на Селин Дион е перфектният пример за модни и грим тенденции, които вдъхновяват жените да бъдат уверени в собствената си сила и красота.