Вече е традиция Super Bowl да предлага не само незабравими спортни емоции, но и реклами, които се превръщат в истински холивудски събития. А когато става дума за Бен Афлек и любимите му Dunkin' Donuts, със сигурност става дума за продукция с най-високо качество.
Тази година актьорът подготвя най-мащабния си проект досега – нова Super Bowl реклама, за която източници разкриват, че ще бъде толкова звездна, колкото холивудска премиера на червения килим.
Според източници, тази година Афлек е решил да заложи на имена като Дженифър Анистън, Мат Лебланк, Джейсън Александър, Том Брейди, Алфонсо Рибейро и Тед Дансън. Самият Дансън дори ще влезе отново в емблематичната си роля на Сам Малоун от култовия сериал „Бар наздраве“, което превръща рекламата в истински празник за феновете на телевизионните класики.
Проектът носи игривото име Good Will Dunkin – намигване към легендарния филм „Добрият Уил Хънтинг“, който донесе на младите Бен Афлек и Мат Деймън награда „Оскар“ за най-добър сценарий.
Снимките на рекламата се провеждат на строго охранявано място в Лос Анджелис, където членове на екипа дори са залепяли камерите на мобилните си телефони, за да предотвратят изтичане на кадри. Дискретност, достойна за блокбастър.
Новата Dunkin' реклама за Super Bowl не само обединява актьорския екип от култовия сериал „Приятели“, но и привлича звезди от други легендарни комедии като „Зайнфелд“ и „Принцът от Бел Еър“. Според източници, участието на Алфонсо Рибейро обещава доза носталгия за феновете, които се надяват, че ще видят неговия култов „танц на Карлтън“.
Естествено, присъствието на Том Брейди е почит към Бостън – родния град на Афлек и мястото, където Dunkin' е издигнат почти в култ. Брейди вече се появи в реклами на Dunkin' заедно с Афлек, включително в емблематичната DunKings кампания от 2023 г., която стана viral в интернет.
Афлек не за първи път превръща рекламите за Dunkin' във филмови продукции. Предишни клипове включваха имена като Мат Деймън, Бил Беличик, Джеръми Стронг, Кевин Смит и дори бившата му съпруга Дженифър Лопес.
Този път актьорът и продуцент издига мащаба на следващо ниво, включвайки телевизионни легенди, спортисти и холивудски любимци.
Страстта на Афлек към Dunkin' е отвъд рекламните кампании.
Актьорът често е засичан с хартиена чашка от любимото си заведение в ръка, признавайки че хапва в Dunkin' почти ежедневно още от времето, когато брандът се разшири в Южна Калифорния. Именно тази негова автентична любов прави всяка реклама още по-специална.
Рекламата, която ще се излъчи по време на Super Bowl, обещава да бъде едно от най-обсъжданите събития на годината. Комбинацията от звезди, носталгия към култови предавания и типичния за Афлек самоироничен чар, със сигурност ще се превърне във важна част от кариерата му и историята на Dunkin'.
В какви роли ще видим любимите ни Дженифър Анистън и Мат Лебланк, познати като Рейчъл Грийн и Джоуи Трибиани, който „не дели храна“, нямаме търпение скоро да разберем. E ще се наложи да почакаме до 9 февруари 2026 г., когато ще се състои най-голямото спортно събитие в целия свят.