IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Мода, красота и стил – Роузи Хънтингтън-Уайтли става моден директор на луксозен бранд

10 декември 2025 12 30

Супермоделът е пример за безупречен стил, модно вдъхновение и естествена красота

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Роузи Хънтингтън-Уайтли поема в нова посока.

Супермоделът е новият моден директор на луксозния бранд FWRD, съобщиха от компанията в официално изявление.

През годините Роузи е символ на съвременната жена – силна, борбена, амбициозна и естествено красива. Тя е майка, бизнесдама, актриса и модел, а освен това е и любима на един от най-желаните мъже в Холивуд – Джейсън Стейтъм. 

Престижната онлайн платформа за луксозна мода обяви, че назначава Роузи Хънтингтън-Уайтли за моден директор, затвърждавайки позицията ѝ като лидер, който умело комбинира стратегия, стил и правилен избор на водещо лице на своя бранд.

Назначението на Роузи Хънтингтън-Уайтли е знак за нова ера, в която модата и красотата се ръководят от личности с усещане за естетика, безупречен личен стил и дълбоко разбиране за тенденциите в стил „тих лукс“.

Роузи Хънтингтън-Уайтли – женственост, елегантност и луксозна естетика

Роузи Хънтингтън-Уайтли от години е смятана за една от най-елегантните и влиятелни жени в света на модата. Освен успешната си кариера като модел и актриса, тя е известна с впечатляващия си усет към детайла, минималистичния си стил и естетика, комбинация от красота и женственост.

С назначаването ѝ за моден директор FWRD прави ясен знак към бъдещето – бъдеще, в което звездите вече не са просто „лица“ на кампании, а активни участници в корпоративното управление и модната стратегия.

Ролята на Роузи ще включва мърчандайзинг, подбор на брандове, както и работа по сезонните кампании на FWRD. Тя ще има ключова роля при оформянето на визията и стратегията за луксозната платформа, известна със силно присъствие в онлайн търговията и внимателно подбран асортимент.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)

Назначаването на Хънтингтън-Уайтли е част от по-мащабна стратегия, чрез която Revolve Group засилва позициите си на пазара на луксозната онлайн търговия. 

След огромния успех на Кендъл Дженър, която стана креативен директор на FWRD през 2021 г., компанията продължава да инвестира, включвайки известни личности, способни да задават тенденции, да привличат внимание и да обогатяват преживяването на клиентите.

Според Раиса Герона, главен бранд директор на Revolve Group, назначаването на известни личности не е просто PR ход, а стратегическа инвестиция в гласове, които са близо до аудиторията:

„Привличането на знаменитости на ключови позиции ни позволява да се докоснем до гласове, които са едновременно амбициозни и автентични. Те носят със себе си общности, доверие и ясна визия за модата.“

Новината за назначението на Роузи идва в период на силен ръст за бранда. Съоснователят и съизпълнителен директор на Revolve Group, Майкъл Менте, подчертава значението на този момент:

„Силното представяне на FWRD ни показва, че имаме невероятна възможност да разширим глобалното си влияние. Визионерското лидерство е ключа към това, а Роузи е идеалният човек да поведе марката към следващата фаза.“

Джейсън Стейтъм

Джейсън Стейтъм и Роузи Хънтингтън-Уайтли. Снимка: Getty Images

FWRD не е единствената компания, която през 2025 се обръща към знаменитости за включване на стратегически позиции. Индустрията масово започва да възприема модела, в който известни личности не просто рекламират продуктите, а активно управляват творческия процес.

Други такива примери са Джейдън Смит, назначен като творчески директор за мъжката линия на Christian Louboutin, SZA, която стана артистичен директор на Vans, както и звезди като Дженифър Анистън и Трейси Елис Рос, които имат корпоративни роли отвъд традиционното партньорство с луксозни брандове.

Тази тенденция показва, че модата, красотата и стилът вече се движат от личности със силно културно присъствие – личности, които знаят как да говорят на потребителите по автентичен начин.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rosie HW (@rosiehw)

Роузи е символ на елегантност и професионализъм, в съчетание с нейната естествена красота и безупречен вкус. Нейното присъствие във FWRD със сигурност ще преоткрие модните тенденции и ще доведе до нови стратегически решения.

Назначаването на Роузи Хънтингтън-Уайтли за моден директор на FWRD е ясен знак, че индустрията на луксозната мода се променя. Звездите вече не са просто красиво лице на кампания – те активно участват в създаването на модни концепции, селекция на марки, стратегия и развитие на глобални модни общности.

FWRD прави силен ход, който ще позиционира компанията още по-високо в света на онлайн лукса.

А за любителите на модата, красотата и стила тази новина е обещание за нещо ново и вълнуващо, с вкус за красота и естетика. С женствеността на Роузи-Хънтингтън Уайтли.

За още новини за звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Донка Найденова

КоментариКоментари