Ако някой умее да продава добре, то това определено е Лейди Гага. Певицата развива все по-добър нюх за бизнес с нестандартните си идеи. Последната й хрумка е свързана с играта в социалната мрежа Фейсбук „FarmVille".
Участниците в нея ще трябва да минат конкретни задачки, за да се доберат до най-новите хитове на певицата от последния й албум, който още не е излязъл. Официално пусковата му дата е 23 май, но почитателите ще успеят премиерно да се докоснат до песните й между 17-19 май, просто докато си орат нивите в онлайн играта.
„Искам да представя "Born This Way" на моите малки чудовища по начин, който досега не са виждали..." Zynga" (създателят на играта) ми предостави едно магическо място във „ FarmVille", където моите фенове могат да играят и да чуят първи песните ми", коментира иновативната си идея певицата.
От компанията отвръщат на комплимента й : „Лейди Гага е толкова отдадена на феновете си, колкото й ние на нашите". Средно около 46 милиона души посещават всеки месец „ FarmVille".