Ако някой умее да продава добре, то това определено е Лейди Гага. Певицата развива все по-добър нюх за бизнес с нестандартните си идеи. Последната й хрумка е свързана с играта в социалната мрежа Фейсбук „FarmVille".
Участниците в нея ще трябва да минат конкретни задачки, за да се доберат до най-новите хитове на певицата от последния й албум, който още не е излязъл. Официално пусковата му дата е 23 май, но почитателите ще успеят премиерно да се докоснат до песните й между 17-19 май, просто докато си орат нивите в онлайн играта.
„Искам да представя "Born This Way" на моите малки чудовища по начин, който досега не са виждали..." Zynga" (създателят на играта) ми предостави едно магическо място във „ FarmVille", където моите фенове могат да играят и да чуят първи песните ми", коментира иновативната си идея певицата.
От компанията отвръщат на комплимента й : „Лейди Гага е толкова отдадена на феновете си, колкото й ние на нашите". Средно около 46 милиона души посещават всеки месец „ FarmVille".














Обедна емисия
Една маневра може да унищожи скоростната кутия на колата
Рецепта от тефтера на баба: Лесна питка
Най-старият и най-голям храм на маите е построен, за да изобрази Космоса
Как китовете могат да помогнат на хората да живеят 200 години
Китай се обърна към НАСА, за да предотврати космическа катастрофа
Най-силната магнитна буря за 2025 година ще настъпи днес, 7 ноември
Артета отдаде дължимото на Джака
Джуд Белингам отново ще играе за Англия
Ямал се завръща за Испания
Ливърпул се радва: Исак подновява тренировки
Любовен хороскоп за ноември
Тест: Какво ви очаква през ноември
Напитка със супер съставки за детокс
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
Имплантационен прозорец – защо понякога бластоцистът не се имплантира успешно в маточната лигавица
Билки, използвани при хипертония
Базофили – функция, роля в имунната система и нормални стойности
Какво представляват функционалните гастроинтестинални нарушение при кърмачета?
Остави коментар