Фондацията на развлекателната индустрия в САЩ (EIF) е избрала Дженифър Анистън за новия говорител на кампанията срещу рака на гърдата „Key to the Cure". Това е 15-тата ежегодна кампания, която набира средства за фонда за изследвания и създаване на лекарства за коварната болест.
Част от кампанията е тениската, по която Джен позира и която е дело на главния дизайнер на марката Emilio Pucci. През 14-те години от началото на тази кампания, са събрани над 33 милиона щатски долара. "За мен е чест да се присъединя към Фондацията на развлекателната индустрия и Saks Fifth Avenue в техните непрекъснати усилия за набиране на средства за научните изследвания, свързани с откриването на лек за рака. Моята надежда е, че всеки ще допринесе за тази благородна кауза, като закупи тениска, проектирана от Emilio Pucci", казва Анистън.