Матю Макконъхи, който се опитва да върне модата на чантичките, носени на кръста, подписа договор да бъде лице на американската автомобилна компания Lincoln. Това се случва само няколко месеца след като той спечели първия си "Оскар" за най-добър актьор в лентата "Клубът на купувачите от Далас".
44-годишната холивудска звезда ще бъде говорител на луксозна марка "Форд Линкълн" в идните няколко години, като ще се появява в серия от TV и цифрови реклами, представяйки новия малък SUV на компанията.
Кампанията с Макконъхи ще стартира през септември т.г. Вероятно една от причините да получи престижното предложение е и неговата роля във филма от 2011 г. "Адвокатът с Линкълна", както и фактът, че той самият е заявявал, че е дългогодишен почитател на тези автомобили, които се произвеждат в родния му щат Тексас.
С тази мулти-милионна сделка Матю тръгва по стъпките на своите колеги Джон Хам, който рекламира Mercedes-Benz, Джейсън Стейтъм, който беше лице на BMW, Деймиън Люис, който представяше Jaguar и Робърт Дауни Джуниър, който насърчаваше продажбите на Audi.
Кадър от филма "Адвокатът с Линкълна"; Снимка: outnow.ch