Матю Макконъхи, който се опитва да върне модата на чантичките, носени на кръста, подписа договор да бъде лице на американската автомобилна компания Lincoln. Това се случва само няколко месеца след като той спечели първия си "Оскар" за най-добър актьор в лентата "Клубът на купувачите от Далас".
44-годишната холивудска звезда ще бъде говорител на луксозна марка "Форд Линкълн" в идните няколко години, като ще се появява в серия от TV и цифрови реклами, представяйки новия малък SUV на компанията.
Кампанията с Макконъхи ще стартира през септември т.г. Вероятно една от причините да получи престижното предложение е и неговата роля във филма от 2011 г. "Адвокатът с Линкълна", както и фактът, че той самият е заявявал, че е дългогодишен почитател на тези автомобили, които се произвеждат в родния му щат Тексас.
С тази мулти-милионна сделка Матю тръгва по стъпките на своите колеги Джон Хам, който рекламира Mercedes-Benz, Джейсън Стейтъм, който беше лице на BMW, Деймиън Люис, който представяше Jaguar и Робърт Дауни Джуниър, който насърчаваше продажбите на Audi.
Кадър от филма "Адвокатът с Линкълна"; Снимка: outnow.ch















Българи на съд в Париж за вандализъм срещу мемориал на Холокоста
Тихият свръхзвуков самолет X-59 на НАСА извърши първия си изпитателен полет
Музиката намалява риска от деменция с 39%
Ново радиоизображение показа Млечния път в неочаквани цветове
Среща със Слънцето: Междузвездната комета 3I/ATLAS премина през перихелия си
Когато сърцето ти бие за Левски
Реал Мадрид ревна за обезщетение от УЕФА
Разклатеният Лудогорец ще играе за честта си днес
Черноморец Бургас - Лудогорец
Таро карта за 30 октомври, четвъртък
Дневен хороскоп за 30 октомври, четвъртък
Месечен хороскоп за ноември
Бъди звездата на града с новата колекция NINE WEST!
Помага ли спортът при хронична умора?
Съвременни неоперативни терапии при дискова херния
Микроинсултът не е дребен инцидент – защо спешната реакция определя съдбата на мозъка?
Как да изберем зимна шапка? Стилово ръководство
Остави коментар