За ентусиазма си да започне освен козметика, да прави аксесоари и слънчеви очила с марката „Flower“: „Развивам се бавно, но стабилно. Държа на качеството. Преди години бях рекламно лице на CoverGirl и още тогава ми се искаше да правя нещо повече в тази посока. Питах ги дали не искат да ме направят творчески директор и те се съгласиха. Така ни хрумна и идеята да стартираме бранда „Flower“.
За това как балансира професионалния и личния си живот: „Това определено е предизвикателство, но номер едно винаги са децата ми. Успявам да работя често от дома си, така че се събуждам с дъщерите си, готвя им и вечер ги слагам да спят. Уикендите ми също са посветени на тях. Затова когато излизам от вкъщи, за да ида на бизнес среща всъщност се вълнувам много, защото това е рядкост.“
За да видите снимките на Дрю, посетете галерията ни.














Ползите за здравето от консумацията на магданоз
Селото в Швейцария, което отказва да изчезне
Хороскоп за 4 ноември: Съвет за всяка зодия
Хората са обречени на самота във Вселената заради ограниченията на разума
Едно от най-трудните места за изследване: Защо Беринговият мост е толкова важен
Мускулна тъкан беше отпечатана на 3D-принтер в условия на безтегловност
В Хърватия е открита рядка статуя на спящия Купидон
Лацио се изкачи до осмото място с победа 2:0
Еуфория на "Герена": Уникална новина за Левски
Късмет за ЦСКА, звезда на Левски е аут от Вечното дерби
Шампион ли е Левски? Ето какво казаха от Бистрица
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Марс в Стрелец на 4 ноември – слагаме край на застоя
„Рожден ден“ – комедията, която не разочарова
Любовен хороскоп за ноември
Как се формира биологичният ни часовник?
Стресът се отразява видимо върху стойката и дишането, когато е хроничен
Извънматочна бременност - видове и клинична картина
Нови 40 специализанти ще получават финансов стимул по проекта на здравното министерство
Остави коментар