За ентусиазма си да започне освен козметика, да прави аксесоари и слънчеви очила с марката „Flower“: „Развивам се бавно, но стабилно. Държа на качеството. Преди години бях рекламно лице на CoverGirl и още тогава ми се искаше да правя нещо повече в тази посока. Питах ги дали не искат да ме направят творчески директор и те се съгласиха. Така ни хрумна и идеята да стартираме бранда „Flower“.
За това как балансира професионалния и личния си живот: „Това определено е предизвикателство, но номер едно винаги са децата ми. Успявам да работя често от дома си, така че се събуждам с дъщерите си, готвя им и вечер ги слагам да спят. Уикендите ми също са посветени на тях. Затова когато излизам от вкъщи, за да ида на бизнес среща всъщност се вълнувам много, защото това е рядкост.“
За да видите снимките на Дрю, посетете галерията ни.