За ентусиазма си да започне освен козметика, да прави аксесоари и слънчеви очила с марката „Flower“: „Развивам се бавно, но стабилно. Държа на качеството. Преди години бях рекламно лице на CoverGirl и още тогава ми се искаше да правя нещо повече в тази посока. Питах ги дали не искат да ме направят творчески директор и те се съгласиха. Така ни хрумна и идеята да стартираме бранда „Flower“.
За това как балансира професионалния и личния си живот: „Това определено е предизвикателство, но номер едно винаги са децата ми. Успявам да работя често от дома си, така че се събуждам с дъщерите си, готвя им и вечер ги слагам да спят. Уикендите ми също са посветени на тях. Затова когато излизам от вкъщи, за да ида на бизнес среща всъщност се вълнувам много, защото това е рядкост.“
За да видите снимките на Дрю, посетете галерията ни.














Традиции за днешния празник за здраве и да "не се заплете" животът ни
Времето в сряда: Облачно, дъждовно и застудява
Какви проблеми причинява нискокачественото гориво?
Китай стартира първия в света ториев реактор
Пакистански астронавт ще посети китайската орбитална станция „Тянгун“
Обсерваторията „Вера Рубин“ откри огромен звезден поток
В монголската пустиня издигат „марсиански“ лагер
Спортът по телевизията днес, 5 ноември
Мачовете по телевизията днес, 5 ноември
Вижте всики резултати и класиране в Шампионската лига
Ливърпул прободе Реал Мадрид
Протеинов тост с авокадо и бурата
Таро карта за 5 ноември, сряда
Дневен хороскоп за 5 ноември, сряда
Тест: Коя емоция управлява живота ви в момента?
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия
Остави коментар