Ненчо Балабанов е обявил настоящата си кола за продан на личната страница във Facebook.
Победителят от последния сезон на „Като две капки вода“ е решил да се раздели с подаръка си от предаването не от финансови проблеми, а от желание да се сдобие с по-бързия мотор, за да му бъде по-удобно при дълги пътувания.
Смелото решение за публичното информиране е провокирано от стремежа на актьора да пропусне участието на посредници в евентуалната бъдеща сделка.
Обявата за продан е пусната както в социалната мрежа, така и на няколко други места, като във всички тях Ненчо Балабанов е оставил личния си телефон за връзка.
За да повиши интереса към своята кола, прочулият се с имитациите на Бойко Борисов комик обеща да раздаде автографи и да се снима с бъдещия купувач.
Ненчо Балабанов гарантира в своя профил, че автомобилът наистина му харесва много и следващият ѝ собственик няма да съжалява.














Сигнал от София: Непочистени шахти превръщат улиците в реки
"Спаси София": Кризата с боклука ще се задълбочи в следващите месеци
Терзиев поиска оставката на главния архитект на София Богдана Панайотова
С подкуп от 1000 лв. задържаха служител от Държавен фонд "Земеделие"
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Защо Левски е толкова силен?
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
Левски с таен ход за Вечното дерби срещу ЦСКА
Къде да намеря безплатни футболни прогнози и статистика за футбол?
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Остави коментар