Актьорът Дарин Ангелов се оказа в трудна ситуация след като се сблъска с абсурдите на паркосистемата у нас.
Звездата от афишите на Народния и Младежкия театър, отишъл на кастинг на зелена зона край театър „Зад канала“. Пратил първия си есемес в 12:52 ч. След това пуска втори, сгрешен е в 13:48 и признава, че без да иска вместо СВ, пише СА.
Получава известие, че му е поставена скоба в 14:11. Контрольорът му казва, че дължи 30 лева. „Разбирам, моя е грешката, заплес съм, платих сумата и го попитах дали може автомобилът да остане там, защото имам още малко работа.
Той каза:“Щом си си платил, няма проблем, стой си. Остави розовото листче на таблото и няма ядове“, обясни за „Монитор“ Ангелов.
После обаче той получава в 14:50 съобщение, че колата му е закопчана за втори път. Разговаря с друг контрольор, представящ се като номер 12, и обяснява случая. Служителят отказва да освободи колата, ако Ангелов не си плати.
Дарин обаче вика медии на помощ и звъни до Центъра за градска мобилност. Любезна жена поема нещата и признава, че той е ощетен. Прави проверка, но когато му връща обаждане, заявява, че шефката ѝ е категорична – трябва да даде парите.
В крайна сметка той плаща още 31 лева, за да си прибере возилото – левчето е за просрочен престой. С цената за двата есемеса Дарин платил общо 63 лева.
Подал жалба и сега чака решението. „Но нямам право по административния закон два пъти да бъда глобен за едно и също нещо“, казва чаровникът, който след седмица ще видим и в хитовия сериал „Под прикритие“.
Пред Нова тв Румяна Милова, ръководител на дирекция „Паркиране и мобилност“ към Центъра за градска мобилност казва, че ако се потвърди, че техен служител е подвел Ангелов, то този човек ще бъде наказан. За да стане това обаче служителят трябва да си признае.
„Те нямат интерес да кажат това нещо. Тяхната работа е да контролират и санкционират и това колко нарушители са глобили, се отразява на заплащането им“, заяви тя.
„Въпросът не е в 30-те лева глоба, а принципен. Недопустимо е служителите в Центъра за градска мобилност да мислят, че гражданинът винаги е нарушител. А поведението на директорката, която казва, че не е в интерес на служителя да си признава гафа, за да си получи бонуса, е направо гнусно. Така те един вид се подстрекават да лъжат“, казва Дарин.