Модна къща Versace се радва на милиони фенове по цял свят, които следят всяка колекция на марката и пълнят гардероба си с нея.
Ако можем да наречем тези фенове „стандартни“, то Шенки определено спада към групата на нестандартните.
Шенки Маслани е 30-годишен албански търговец на автомобили, който живее в Македония и е приел неофициално името „Шенки Версаче“.
По този начин той демонстрира истинската и безгранична любов, която изпитва към Versace. И това не е единственото – целият живот и ежедневие на Шенки е буквално брандиран с емблематичната плетеница на марката.
Така за последните години Шенки е похарчил над 1 милион евро за изделия на модната къща, сред които дрехи, бижута, няколко луксозни коли и дори къща.
„Започнах да си купувам дрехи на Versace и след това брандирах всичко в къщата на Versace. От пода в банята до чаршафите. Брандирах колите си, басейна, дома си и дори кухненските си пособия. Бижутата ми, козметиката, леглото, килимите, пердетата, няма нищо, което да не е брандирано. Знаете ли, дори чиниите, от които се храня, имат знака на Versace. Всичко в дома ми. Моят живот е Versace“, споделя той за Odditycentral.
И определено не лъже. Шенки Версаче има профили в Instagram и Facebook, на които могат да се видят всички брандирани изделия... а те наистина са всичко около него.
Дори и на къщата му е поставен надпис, който гласи: „Шенки Версаче“.
Ако не вярвате – разгледайте нашата галерия.














James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Втора мощна слънчева експлозия за денонощие
Китай отложи завръщането на „Шънчжоу-20“ след сблъсък
Защо Левски е толкова силен?
Краят на хегемонията наближава: Лудогорец е посмешище, а Левски лети
ВИДЕО: Арда - Левски
ВИДЕО: ЦСКА - Монтана
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Лесни трикове за намаляване на кортизола
Спектакълът „В зеницата на самотата“ на Диана Досева ще бъде представен на Фестивала на авторския театър
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Само 40% от българите водят здравословен начин на живот, показва голямо здравно проучване
Какво е наследствена непоносимост към фруктоза?
Остави коментар