Фотографката Виктория Пашута и стилистът Антъни Джордан Суейн са използвали социалните медии като творчески катализатор, за да ни покажат своето виждане на тема „Как щяха да изглеждат мъжете, ако бяха социални мрежи?“.
Виктория е направила концептуална модна фотосесия, изобразяваща най-популярните социални мрежи с визията на млади, съвременни мъже.
„С течение на времето влиянието на социалните медии върху всекидневния ни живот се увеличи с висока скорост. Тези медии се превърнаха в нашия оригинален канал за комуникация и споделяне на съдържание.“
Пашута добавя: „Общуването с приятели, роднини, колеги и т. н., чрез онлайн платформи, се превърна в нещо жизненоважно за нас. Затова си помислих, че мога да се опитам да очовеча най-известните социални мрежи.“
Авторката е използвала емблемите на социалните медии като визуален ориентир, за качествата, характеристиките и външността на мъжете, които ги представят.
Например мъжът на Facebook е изобразен в кежуал стил, този на Twitter има по-класическо излъчване, този на Pinterest е творческа личност, мъжът на LinkedIn е с визия на бизнесмен, мъжът на Instagram има винтидж стилистика, този на Flickr е артистичен, мъжът на Tumblr е модерно хипи, а този на Google + е иновативен тип.
Вижте снимките на арт проекта на авторката в галерията ни и ни споделете, дали тя е успяла да улови духа на всяка социална платформа.
Коментари