„Момичетата не могат да бъдат смели“ и „момичетата не са силни“ са ограничаващи понятия, които на пръв поглед са символ на една отминала епоха, но според новия социален експеримент на Always много момичета в днешно време се чувстват ограничени от очакванията на обществото към жените.
Всъщност, данните от най-новото проучване на бранда – „Увереността и пубертетът“, показват, че 72% от момичетата се чувстват потиснати от обществото, което им нарежда какво да правят и какво не.
Always обяви пускането на най-новия си видеоклип, озаглавен „Always Неудържима #КатоМомиче.“, за който си партнира с всепризнатата режисьорка на документални филми Лорън Грийнфийлд (която миналото лято режисира клипа на Always – #КатоМомичеl), за създаването на този нов клип, който набляга на това как очакванията на обществото имат голямо влияние върху увереността на момичетата, особено през пубертета.
Момичета и жени от различни възрасти и социални групи са били запитани дали някога са им казвали какво трябва и какво не трябва да правят, само заради пола им. Разберете техните отговори като гледате клипа тук:
С новия видеоклип „Неудържима #КатоМомиче“ настъпва новият етап от кампанията #КатоМомиче на Always – създаването на Световен курс за обучение в увереност, една програма, която ще помогне на милиони момичета по целия свят. Новият курс за обучение в увереност, който включва последните проучвания относно изграждането на увереност, е разработен от Always и от експерти в сферата на образованието.
Учебната програма е изградена на основата на 30-годишния опит на Always в образоването на тийнейджъри и всяка година ще достига до 20 милиона момичета в 65 държави. Освен това, неправителствената организация TED, чиято цел е популяризирането на различни идеи, се ангажира да помогне на компанията във възпитаването на увереност у момичетата.
В това първо по рода си сътрудничество, Always и TED ще разработят и разпространят вдъхновяващи материали за увереността с помощта на TED-Ed, водеща образователна платформа за разпространение на полезни уроци.
Always кани момичетата и жените по света да се присъединят към движението за разбиване на ограниченията и гордо да споделят колко неудържими са #КатоМомиче. Направете снимка, заснемете видеоклип или изпратете съобщение, като използвате хаштага #LikeAGirl (#КатоМомиче), за да заемете своята позиция и да покажете на младите момичета по света, че могат да правят абсолютно всичко!
Допълнителни резултати от проучването на Always „Пубертета и увереността III“
* Повече от половината от момичетата (53%) между 16 г. и 24 г. споделят, че им е липсвала увереността да правят всичко, което са искали в периода след пубертета
* Почти всички момичета (89%) се чувстват притиснати да се държат по начина, който останалите смятат за правилен
* 60% от момичетата смятат, че очакванията на обществото имат отрицателно влияние върху живота им
* Момичетата са почти два пъти по-склонни от момчетата да заявят, че са се притеснявали от някои от училищните дейности заради пола си.