Аксесоарите са сред най-предпочитаните начини да се разнообрази една визия. Колкото и перфектен да е един силует, актуалните тенденции при бижутата са способни да зададат конкретен цялостен стил и настроение.
Красиви гривни с богати инкрустации, масивни плетеници и специални висулки със символика описват последните колекции с аксесоари на дизайнерите висша мода.
Тъй като знаем, че именно те задават цялостното движение и посока на развитие на модата, голяма част от масовите производители създават подобни изделия в интерес на всички видове вкус на потребителите.
Обръщаме се към първоизточниците на модните течения, за да обобщим най-актуалните тенденции при бижутата на 2014 година.

Масивни камъни
Задължителните бижута за женския гардероб очертаха едно настроение към максимализъм и комбинации, изпълнени с обем. Колекцията за есен-зима 2014 на Gucci представи масивни гривни с големи блестящи камъни, редувани с матови такива. Визията на ювелирното изделие е завършена със сложна плетеница и задължителното за модната къща брандиране под формата на обсипана с блясък висулка в логото на Gucci.

Традиции
Много преди създаването на модата като отделна индустрия, различните народности са използвали бижутата като символ на своите традиции и вярвания. Вплитането на историята на мултикултурните общества е основна отправна точка в създаването на бижута за креативния директор на Balmain. Огърлиците се характеризират с масивно наслагване на обемни елементи, решени в златно. Закопчалките обхващат цялостно моделите, завършвайки визията в контраст от изчистен дизайн.

Креативност
Винаги печелившата тактика за интерпретиране на креативността в бижута е основна концептуална линия за бижутата на Celine за 2014 година. Модната къща представя на широката аудитория модели пръстени, изработени като че от малки кукички, свързани с масивни цветни камъни. Подобен аксесоар е способен да внесе закачлива нотка във всеки един силует.

Цвят
Понякога само една-единствена масивна гривна е абсолютно достатъчна. Особено ако е обсипана с многобройни цветове и различни комбинации в геометрични форми. От Chanel отвориха съвсем нова страница с навлизането на тази тенденция и материализираха разнообразието и широкото поле за вдъхновения при бижутата. Вплитането на емблематични за модната къща символи винаги се е отдавало на кайзер Карл, който умело поставя перлата на Chanel в центъра на ярките цветове.

Самостоятелно
Сред една от тенденциите при бижутата на 2014 година се затвърди иновацията за носене на единични бижута. Louis Vuitton хванаха вълната на новото течение и създадоха своите обеци в златно. Моделът е само един, решен в издължена форма, вдъхновена от емблематичните за модната къща чанти за пътуване. Обецата представлява съединяване на четири отделни елемента, които контрастират един с друг по плътност и форма. Умелото вплитане на иконичното V се явява своеобразно брандиране с един от символите на Louis Vuitton.
Можете да разгледате пълната ни селекция на бижутата от 2014 година в галерията.




Парите от майчинството не стигат за отглеждането на българските деца (ВИДЕО)
България и САЩ се развиват успешно, но има неоползотворен потенциал
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Американски физик за възможността 3I/ATLAS да има извънземен произход
Челси се кани на Барселона и Арсенал
В Манчестър Юн разкриха грандиозни планове за бъдещето
Китаец шокира Джъд Тръмп на "Интернешънъл" с фантастичен обрат
Подложиха Мбапе и Винисиус на жестоки критики
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар