IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Сладка битка: Мармаладът на Бруклин Бекъм срещу този на Меган Маркъл

5 септември 2025 10 40

От кралския дворец до TikTok кухнята: какво обединява Меган и Бруклин

Снимка: Getty Images

Снимка: Getty Images

Бруклин Бекъм, който от години се опитва да се утвърди като готвач, сподели в Instagram видео, в което приготвя ягодово сладко. Вместо аплодисменти, видеото му донесе куп критики и сравнения с Меган Маркъл и линията мармалади на нейния бранд As Ever.

Следвайки своя елегантен стил, херцогинята на Съсекс дава възможност на своите фенове да се сдобият с бурканче от нейното домашно сладко срещу сумата от 9-14 долара. В момента брандът й предлага цитрусово сладко от портокали, а в секцията "Очаквайте скоро" предстои да излезе и вариант с малини.

Най-големият син на семейство Бекъм, Бруклин, показа лесна и бърза рецепта за мармалад от ягоди, ухаеща на домашен уют. Младият мъж изми грижливо плодовете, а след това ги свари. Кулминацията във видеото е романтичният момент, в който Бруклин намазва сладкото на филия хляб и я поднася на съпругата си Никола Пелц.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @brooklynpeltzbeckham

Домашното сладко на Бруклин предизвика вълна от реакции

Вместо обект на възхищение, видеото на младия Бекъм стана повод за критики и подигравки. Феновете сравниха неговия опит за домашно сладко с този на Меган Маркъл.

Наскоро херцогинята пусна домашно ягодово сладко, като част от лайфстайл бранда си As Ever. Мармаладът на херцогинята, както и другите продукти на марката, като ароматен чай, ядливи цветя и плодове, също не бяха приети положително.

„Първо Меган, сега ти! Каква е тази мания по сладкото?“ – написа един потребител. Друг директно нарече Бруклин „новата Меган Маркъл“.

Дали коментарите ще породят една вкусна „сладка“ битка?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @brooklynpeltzbeckham

Бруклин Бекъм – сладкар с амбиции

26-годишният син на Виктория и Дейвид Бекъм отдавна експериментира в кухнята.

И докато някои го наричат аматьор, Бруклин има свой бизнес, свързан именно с вкусни изкушения. Той е основател на Cloud23, бутикова линия люти сосове, която се отличава с органични съставки. Продуктите на бранда са без глутен и без стабилизатори, според информация на списание People.

Опаковките на сосовете са луксозно оформени с много вдъхновение от страстите на младия Бекъм - татусите и качественото уиски.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Cloud23 (@cloud23)

Бруклин публикува редовно свои кулинарни опити в социалните мрежи, като едни го аплодират, а други не пропускат да му се подиграват.

Последният му проект – ягодово сладко, сервирано върху хляб с квас – предизвика лавина от реакции. Някои фенове го определиха като „твърде течно“, а други директно му казаха: „Намери си работа!“.

Меган Маркъл – елегантна херцогиня с луксозен лайфстайл

Херцогинята на Съсекс от години има афинитет към готвенето, лайфстайла и домашния уют.

Още преди брака си с принц Хари, Меган често споделяше кулинарни идеи, а наскоро пусна лимитиран мармалад чрез марката си As Ever. Макар и обект на доста критики, продуктът предизвика сензация. Въпреки високата си цена, бурканчетата бяха разпродадени за часове.

Но критиците не закъсняха - според някои, „всеки може да свари сладко“ и маркетингът е по-важен от вкуса.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @aseverofficial

Сблъсъкът на мармаладите

И докато Бруклин демонстрира ентусиазъм и домашен чар, Меган разчита на премиум имидж и луксозен бранд.

Съвсем логично е и феновете да се разделят на два лагера – за едни синът на Бекъм е новата версия на херцогинята, а за други и двамата просто търсят признание там, където най-малко го очакваме – в един обикновен буркан със сладко.

А вие, какво предпочитате - ароматът на домашно приготвено сладко, който се разнася из цялата кухня, или луксозно бурканче, приготвено лично от херцогинята на Съсекс?

За още новини от света на звездите последвайте Tialoto в Instagram и харесайте страницата ни във Facebook

Автор - снимка
Автор на статията:
Донка Найденова

КоментариКоментари