Освен че се оставят да бъдат следени от папараци и коментирани в таблоиди, звездите нямат нищо против да споделят личните си преживявания в социалните мрежи.
Повечето от тях използват Фейсбук и Туитър, за да рекламират дейността си, но някои са станали толкова популярни, че печелят пари директно от смяната на статуса.
Ким Кардашиян, която като че ли по цял ден само туитва, май взима по 10 хиляди долара на статус от известна рекламна агенция.
„Споменаването на няколко определени марки е прекалено натрапчиво“, обясняват журналист от Фокс, извършили „разследването“.
„Не виждам какво лошо има в това да разкажа на хората кои са любимите ми неща, без непременно да печеля от това“, защитава се Ким.
Няма лошо, стига да не започнеш да харесваш нещо само защото ти плащат да го харесваш...
Иначе нас можете да ни следите тук.