IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Мадона става рекламно лице на Версаче в мултимилионна сделка

3 ноември 2004 10 51

Поп иконата Мадона вероятно ще е новото рекламно лице на италианския моден гигант Версаче.

Мадона става рекламно лице на Версаче в мултимилионна сделка

В момента “материалното момиче” води преговори с шефката на компанията Донатела Версаче за подписването на мултимилионен рекламен договор.

Ако сделката се осъществи, Мадона ще бъде лицето на пролетната колекция на Версаче за 2005 г. Тя ще заснеме и специална фотосесия с един от най-хитовите световни фотографи Марио Тестино – точно десет години след като позира пред обектива на Тестино за първата си рекламна кампания за Версаче.

“В момента се водят преговори. Донатела Версаче е предложила на Мадона подобен договор, но Мадона все още не е взела окончателно решение”, заяви говорителката на певицата Лиз Розенбърг.

Най-вероятно е Мадона да приеме предложението. Певицата има изключително близки отношения с Донатела Версаче, а преди това и с нейния брат и основател на компанията Джани Версаче.

През 1995 г. певицата беше рекламно лице на Версаче и позира за скандална фотосесия, заснета именно от Марио Тестино.

Мадона вече има опит в рекламите за модни компании. През 2003 г. г-жа Ричи стана лице на американската верига за дрехи и аксесоари Gap срещу “скромните” 10 млн. долара.

Привличането на Мадонa за каузата на Версаче ще е голям успех за изпадналата в криза италианска модна империя.

През последните две години рекламни лица на Версаче бяха последователно поп принцесите Бритни Спиърс и Крисина Агилера. Успехът им обаче беше доста съмнителен и не повлияха особено на продажбите на модната къща.

Версаче стартира в началото на годината възстановителен план, чиято цел е оборотът да се удвои през следващите 3-4 години, основно чрез по-високи приходи в областта на аксесоарите (чанти, очила), които в момента формират едва 6% от продажбите. Предвижда се процентът да се покачи до 50 на сто. Срокът за изпълнение на плана, даден от ръководството, е до края на 2006 г. и ще струва около 25 млн. евро.

Положението кара компанията да бърза с намирането на нови решения и рекламни послания, тъй като приходите на гиганта се смъкват доста бързо. Пример за това е, че оборотът за 2003 г. падна до 400 млн. евро, от 482,8 млн. евро през 2002 г.

Версаче е собственик на брата на Джани - Санто (30% дял), на неговата сестра и главен дизайнер на къщата Донатела Версаче (20%), докато дъщеря й Алегра Бек получи дела си от 50% в къщата на 30 юни 2004 г., когато стана на 18 години. Майка й Донатела стана изпълнителен директор и остана главен дизайнер на модния конгломерат.

Алегра Бек бе посочена за наследник на империята в завещанието на Джани Версаче.

В глобален мащаб всички известни марки са поглъщани от големи конгломерати, като Pinault Printemps-Redoute S.A., която държи Gucci и Yves Saint Laurent, или LVHM - собственик на Dior, Givenchy, Kenzo, Celine.

КоментариКоментари