В момента “материалното момиче” води преговори с шефката на компанията Донатела Версаче за подписването на мултимилионен рекламен договор.
Ако сделката се осъществи, Мадона ще бъде лицето на пролетната колекция на Версаче за 2005 г. Тя ще заснеме и специална фотосесия с един от най-хитовите световни фотографи Марио Тестино – точно десет години след като позира пред обектива на Тестино за първата си рекламна кампания за Версаче.
“В момента се водят преговори. Донатела Версаче е предложила на Мадона подобен договор, но Мадона все още не е взела окончателно решение”, заяви говорителката на певицата Лиз Розенбърг.
Най-вероятно е Мадона да приеме предложението. Певицата има изключително близки отношения с Донатела Версаче, а преди това и с нейния брат и основател на компанията Джани Версаче.
През 1995 г. певицата беше рекламно лице на Версаче и позира за скандална фотосесия, заснета именно от Марио Тестино.
Мадона вече има опит в рекламите за модни компании. През 2003 г. г-жа Ричи стана лице на американската верига за дрехи и аксесоари Gap срещу “скромните” 10 млн. долара.
Привличането на Мадонa за каузата на Версаче ще е голям успех за изпадналата в криза италианска модна империя.
През последните две години рекламни лица на Версаче бяха последователно поп принцесите Бритни Спиърс и Крисина Агилера. Успехът им обаче беше доста съмнителен и не повлияха особено на продажбите на модната къща.
Версаче стартира в началото на годината възстановителен план, чиято цел е оборотът да се удвои през следващите 3-4 години, основно чрез по-високи приходи в областта на аксесоарите (чанти, очила), които в момента формират едва 6% от продажбите. Предвижда се процентът да се покачи до 50 на сто. Срокът за изпълнение на плана, даден от ръководството, е до края на 2006 г. и ще струва около 25 млн. евро.
Положението кара компанията да бърза с намирането на нови решения и рекламни послания, тъй като приходите на гиганта се смъкват доста бързо. Пример за това е, че оборотът за 2003 г. падна до 400 млн. евро, от 482,8 млн. евро през 2002 г.
Версаче е собственик на брата на Джани - Санто (30% дял), на неговата сестра и главен дизайнер на къщата Донатела Версаче (20%), докато дъщеря й Алегра Бек получи дела си от 50% в къщата на 30 юни 2004 г., когато стана на 18 години. Майка й Донатела стана изпълнителен директор и остана главен дизайнер на модния конгломерат.
Алегра Бек бе посочена за наследник на империята в завещанието на Джани Версаче.
В глобален мащаб всички известни марки са поглъщани от големи конгломерати, като Pinault Printemps-Redoute S.A., която държи Gucci и Yves Saint Laurent, или LVHM - собственик на Dior, Givenchy, Kenzo, Celine.
Мадона става рекламно лице на Версаче в мултимилионна сделка
3 ноември 2004 10 51Поп иконата Мадона вероятно ще е новото рекламно лице на италианския моден гигант Версаче.














За здрава коса: Натурални добавки за подсилване на колагена
Четири зодии получават силен знак от Вселената на 24 ноември
Изключителни темпове и мащаби на загуба на лед при ледника Хектория
От НАСА предупреждават: Големите американски градове потъват
Пилот на United Airlines: Самолетът бе ударен от космически отпадъци
Съществуването на НЛО „вече не е под въпрос“, твърди американски режисьор
Сензационно: Ще се завърне ли Юрген Клоп начело на Ливърпул?
Вили Вуцов изригна: Лизачи, близачи, смешници, некадърници, безхаберници
Арсенал срази Тотнъм! Езе наниза хеттрик за 4:1 на „Емиратс“
България го закъса: Карлос Насар не е подписал, може да отиде в Бахрейн
Дневен хороскоп за 24 ноември, понеделник
Седмичен хороскоп за 24 – 30 ноември
5 зодии с късмет в любовта в последната седмица на ноември
Поверия за 24 ноември – Света Екатерина
Какво се случва с яйчниците след навлизане в менопауза?
Ако държите на ума си – движете се, предпазва от деменция
Дни на медиацията в Пловдив и София предлагат безплатни консултации с медиатори и психолози от 24 до 28 ноември
Уртикария при деца – какво показва обривът и кога да се тревожим?
Остави коментар