В последно време благотворителността като че ли придоби все по-голяма популярност независимо дали става въпрос за иниациативи за закрила на децата, борбата срещу домашното насилие или за защита на животните.
Въпреки че някои го правят само с рекламна цел, за някои от знаменитостите винаги е било въпрос на дълг да даряват средства не толкова показно.
Едни от най-известните такива двойки са: Бийонсе и Джей Зи, Анджелина и Брад Пит, Арнолд Шварценегер и Мария Шрайвър.
Всички тези двойки използват популярността и влиянието си, за да помагат на различни организации и да повлияят на обществото.
Все повече и повече известни личности започнаха да прилагат влиянието си и по въпроси свързани с политиката или хуманитарните помощи, както и самите те да организират благотворителни търгове със собствени вещи.
Предлагаме да видите най-щедрите звездни двойки в нашата галерия.














Медведев: Действията на САЩ принудиха Русия да обмисля ядрени опити
Румен Христов: 558 хил. работят в публичния сектор, който харчи материални блага
Има скрит бюджетен дефицит, заяви Любомир Каримански
Желязков за бизнеса и бюджета: В кошера можем да жужим и жилим, но трябва да правим мед
Как да пробудим съзнанието си
В САЩ откриха, че човешкото сърце е способно на самовъзстановяване
Най-голямата паяжина в света е открита в пещера между Албания и Гърция
James Webb открива следи от първите гигантски звезди
Вечното дерби наближава: Обявиха най-силните страни на Левски и ЦСКА
Исторически сезон за Левски: В Мечата прегръдка
Бившата на Ямал вече мачка чаршафите с друга звезда + СНИМКИ
Флик каза дали напуска Барселона
От хип-хоп клубовете в Харлем до подиумите на Висшата мода – историята на streetwear стила
5 кристала, които ще повишат вибрацията в дома ви
2 зодии с голям напредък до края на 2025
Милена Аврамова за филма „Рожден ден“: Вселената започва да работи, когато правиш нещо хубаво
Какво прави музиката с нашето тяло?
Използвате ли изкуствен интелект? А знаете ли как се отразява на мисленето?
Гъбична инфекция на половия член – какво представлява и защо се появява?
УМБАЛ „Лозенец“ стартира кампанията „Мовембър 2025“ в подкрепа на мъжкото здраве
Остави коментар
A_V_M
( преди 15 години )