Първоначално компанията ще разпространи безплатнo 100 000 презерватива като реклама, а после ще ги пусне и в магазините. Цената на кутийка с 12 презерватива „Клинтън“ ще бъде 3,07 евро, докато „Люински“ ще струват 1,94 за същия брой.
„Презервативите Клинтън са нашият луксозен продукт, а серията Люински са по-обикновени“, обяснява говорителят на компанията Лиу Венхуа.
Лиу Венхуа обяснява, че фирмата е решила да използва името на бившия американски президент, защото китайците го смятат за отговорен човек и отдаден на борбата против СПИН.
„Имената, които сме избрали, символизират хора, отговорни пред обществото и отдадени на работата си. Смятам, че Бил Клинтън няма да се ядоса, защото е той е един много щедър човек“.
Бившият американски президент взе активно участие в анти- СПИН кампанията в Китай, където болестта се разпространява все по-бързо.
Презервативи „Клинтън“ и „Люински“ са най-новият хит в Китай
21 септември 2005 13 06Китайска компания за производство на каучукови изделия пусна на пазара нови презервативи с многозначителните имена „Клинтън“ и „Люински“

Сподели
Коментари


Още от Новини
Коментари
