32-кратната носителка на „Грами“, Бионсе Ноулс-Картър, разработва своя марка уиски в сътрудничество с Moët Hennessy, част от френския луксозен конгломерат LVMH.
SirDavis Whisky е първото по рода си американско уиски, което съчетава концепцията за наследство и лукс. Името SirDavis е вдъхновено от почитта на Бионсе към нейния прадядо по бащина линия, Дейвис Хоуг.
„Винаги съм била привлечена от силата и увереността, които изпитвам, когато пия качествено уиски, и исках да поканя повече хора да изпитат това чувство“, споделя Бионсе за последното си бизнес начинание, цитирана от Harper’s Bazaar.
„Когато открих, че моят прадядо е бил производител на тази напитка, почувствах, че любовта ми към уискито е предопределена. SirDavis е начин за мен да му отдам почит, обединявайки ни чрез ново споделено наследство. В партньорство с Moët Hennessy създадохме вкусно американско уиски, което уважава традицията, но също така дава възможност на хората да изпитат нещо ново и уникално.“, допълва още звездата.
SirDavis Whisky, чието седалище ще бъде в родния град на Ноулс-Картър Хюстън, Тексас, е определяно като произведение на изкуството и любовта от горе до долу, с пръстовите отпечатъци на Бионсе върху елегантната бутилка.
Уискито ще се предлага от септември на цена от 89 долара, като първоначално ще се разпространява в Америка, а след това в Париж, Лондон, Токио, както и в безмитните магазини на международните летища „Джон Ф. Кенеди“ в Ню Йорк, Лос Анджелис и Сан Франциско.
Разработването на спиртната напитка е под ръководството на д-р Бил Лумсдън, майстор дестилатор, познат с работата си в Ardbeg и Glenmorangie. SirDavis Whisky е направено спрямо изискания вкуса на Бионсе, която предпочита уискита в японски стил, вдъхновени от традиционното шотландско уиски.
„SirDavis Whisky е с чист вкус, гладък, невероятно мек и лесен за пиене“, споделя Лумсдън.
Лансирането на новата линия уиски е поредното успешно начинание за RnB кралицата за 2024 г. По-рано тази година Бионсе обяви издаването на осмия си студиен албум Cowboy Carter, чийто запис счупи годишните стрийминг рекорди в платформата Spotify само за ден.