IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Дита фон Тийз съблазнява себе си със своя марка бельо

15 април 2011 07 39

Танцьорката ще прави дизайн на своя марка бельо

Снимка: Getty Images/ Guliver

Снимка: Getty Images/ Guliver

Дита фон Тийз ще пуска линия бельо със своето име заедно с австралийската фирма „Lime Door". Това ще е първият подобен проект на танцьорката, която вече се е договорила за сътрудничество. Освен бельо Дита ще получи правата да се включи и в изготването на колекция с рокли.

„Радвам се, че ще имам възможността да участвам в дизайна на ретро облекло и бельо", споделя кабаретната танцьорка, която се прочу покрай връзката си с Мерилин Менсън.

Готовите продукти първо ще излязат на австралийския пазар, а след това във Великобритания и другите държави.

„Дита фон Тойз е известна в целия свят като бурлеска танцьорка. Най-добре я описват думите – олдскул Холивудска сирена. Успехът й се дължи на добрия й бизнес нюх и силна индивидуалност. Като стратег на бранда съм убеден, че съвместната ни работа ще бъде много сполучлива", споделя Майкъл Хамдоф, който е CEO на австралийската марка.

Дита често излиза на сцената по бельо и умее да изкушава мъжете с поведение и движение, точно затова тя е идеален избор за дизайнер на бельо. „Същината на елегантното бельо не е да съблазниш друг човек, първо трябва да съблазниш себе си", казва атрактивната брюнетка.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари