IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Донатела Версаче не се страхува от конкуренцията на звездите

19 април 2011 08 49

Новите модни лейбъли на актриси и певици не са конкуренция за световната дизайнерка

Снимка: Getty Images/ Guliver

Снимка: Getty Images/ Guliver

Дизайнерката Донатела Версаче, която застана на чело на едноименната марка, след убийството на брат си Джани през 1997г. заяви, че ни най-малко не се притеснява от напъните на холивудски звезди да пробият на модния пазар със сосбтвени линии.

Напоследък стана въпрос на престиж холивудски диви да правят свои колекции и да се амбицират да завземат подиумите. Лейбъли за дрехи имат Виктория Бекъм, Гуен Стефани, Кейти Холмс, Джесика Симпсън и куп други популярни жени.

„Смятам, че е въпрос на маркетинг. Някои от тези колекции са по-евтини и са за масовия потребител. Не мисля, че креативността е основният двигател при създаването им", уточнява Донатела относно евентуалната си конкуренция.

Въпреки че не е фен на марките на известните дами, г-жа Версаче допълни, че е притеснена колко е трудно на младите дизайнери да пробият. „Откакто се откроиха големите марки, естествено, че е по-трудно на младите да навлязат в бранша. В момента говорим за мърчъндайзинг, маркетинг, къде да позиционираш продукта, колко да струва, това е плашещо. Мисля, че силният стремеж към комерсиална мода през последните 10 години убива креативността. Говоря за настоящето, но това може да се промени.", конкретизира се Донатела.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари