Актьорът и певец Джъстин Тимбърлейк е решил да инвестира в закупуване на социалната мрежа Myspace. Звездата се превъплъти в образа на боса на „Напстър" Шон Паркър във филма „Социалната мрежа" и сега смята да се впусне в бизнеса насериозно.
След като Рупърт Мърдок купи мрежата за 580 млн. долара през 2005 г., днес се надява да вземе за нея не повече от 35 млн. долара. News Corp. е пред приключване на сделката за продажба на социалната си мрежа Myspace на Specific Media, собственик на онлайн рекламна мрежа, за около 35 млн. долара в брой и акции, твърди близък до преговорите източник, цитиран от Bloomberg. Към купувачите вече участието си е заявил и Тимбърлейк.
Според блога на Wall Street Journal - All Things Digital, цената, която News Corp. иска, е дори по-ниска - между 20 и 30 млн. долара. Дори и да се постигне продажба за 35 млн. долара, в случая става дума за драматична загуба на стойност, пише investor.bg.
Шефът на Specific Media Вандерхуук казал по повод участието на певеца: „ Джъстин е много интелигентен мъж, който е въодушевен от идеята да общува с феновете си в специално виртуално общество".
Докато броят на регистрираните потребители спря да расте, по-младият конкурент Facebook навакса изоставането и в момента има около 600 млн. члена.