Немският концерн за автомобили „Мерцедес-Бенц" ( Mercedes Benz) е решил да разшири сегмента си на стоки в бранша с парфюми. След като фирмата успя да се намеси и в света на модата, като основен спонсор на редица модни рефюта по целия свят и различни ивенти извън бизнеса с коли, сега е насочила усилието си към създаването на аромат.
Честта да създаде, опакова и представи новият флакон се пада на френската фирма за парфюми INCC Group.
Президентът на козметичната компания Реми Десландс (Rémy Deslandes) се произнесе по повод възложената му поръчка: „Без страст не се постига нищо голямо. 125 години след като изкара първия си автомобил на пазара "Мерцедес-Бенц" вече навлиза и в сферата на ароматите. Голямата отговорност, която ми повериха, малко ме плаши, но и ме стимулира да дам най-доброто от себе си. С голямо нетърпение очаквам срещата с партньорите ни през септември в Кан, където ще станем свидетели на раждането на една звезда сред парфюмите".
Парфюмерийният гигант е със седалище в предградие на Париж на няколко минути от замъка „Версай". Миналата година Реми Десландс взе решение да увеличи продуктовия асортимент на фирмата като сключва сделки за лицензирани права върху продукти на водещи марки в други сегменти. Уговорката му с „Мерцедес-Бенц" е част от тази нова политика на компанията INCC-Group.
Ароматът и името на парфюма още не са известни.
Ето кой още се изкуши да влезе в бранша с аромати: