Новата напитка ще бъда пусната най-напред на френския пазар на 15 януари 2006, след което ще се появи на пазара в Северна Америка през април.
"Така създаваме една нова категория напитки за възрастни", заявяват от компанията.
Въпреки че не е забранена за по-младите, традиционно целен пазар от страна на Coca-Cola, "Coca Blak" определено се насочва към възрастните в активна възраст, които "имат нужда от глътка свежест и енергия по време на работния ден", уточняват още от групата.
"Coca Blak" прекъсва връзката с традиционните за щатския гигант кодове, като преобладаващите цветове - бяло и червено, и се представя под формата на черна бутилка с алуминиева обвивка, която не позволява да се види съдържанието.
Сред другите нововъведения са ниското съдържание на калории - едва 20 калории на 100 мл, или наполовина, отколкото има в класическата кола. По този начин компанията се стреми да отговори на обвиненията, че газираните напитки допринасят за затлъстяването.
Наименованието "Coca Blak" е избрано, за да подсили "загадъчността" на напитката, която има тъмен цвят със златисти отблясъци, пяна и разбира се, вкус на кафе, според представители на компанията.
Новата напитка на базираната в Атланта компания е и ответен удар на вечния й конкурент Pepsi, който наскоро пусна в същия сегмент продукта Pepsi Max Capuccino с вкус на капучино.
Новата напитка на Coca-Cola ще се предлага във вкус на капучино, еспресо и мокачино.
Това е и първият случай, в който Coca-Cola пуска "предпремиерно" свой продукт извън САЩ.
Снимка: Ройтерс
Coca-Cola пуска газирана напитка с вкус на кафе
7 декември 2005 15 15Световният гигант в сектора на газираните напитки - щатската компания Coca-Cola, обяви, че пуска на пазара в световен мащаб нов продукт "Coca Blak" - комбинация на традиционната Coca-Cola с екстракти от кафе, съобщи АФП.

Сподели
Коментари


Още от Новини
Коментари
