Точно като своята майка Мадона, малката Лурдес показва, че е уникалано момиче. За крехките си 14-години тя вече е вкарала предприемчива мисъл как да завърти свой собствен бизнес. И решението е в пускането на собствена линия козметика.
Марката на Лурдес ще предлага евтина декоративна козметика - лак за нокти, глнц за устни, лосион за тяло и шампоани. Партньор в дистрибуцията на момиченцето е веригата "Macy's", която ще разпространява продуктите на нахъсаната тийнейджърка. А те ще бъдат по джоба на повечето американци, на цена между 7 и 12 долара.
Това не е първото начинание на Лурдес. Под опеката на звездната си майка на 13-годишна възраст тя пусна собствена линия облекло. Учудваме се как и друго звездно чедо още не се е напъхало в модния бизнес - а именно дъщерята на Том Круз и Кейти Холмс Сури, която за своите 5 години има претенции към одеждите и на родителите си и според всички била с изключително развит моден усет. Е, време има...докато постъпи в училище, току виж и това дете-гений се наложи на пазара.