IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Пренебрегната от "Бийтълс" тоалетна хартия става колекционерски хит

22 септември 2011 13 09

Хигиенния консуматив бил прекалено груб за дупетата на звездите

Снимка: Getty Images/ Guliver

Снимка: Getty Images/ Guliver

Неизползвана ролка тоалетна хартия от "Бийтълс", която групата навремето низвергнала, защото била прекалено груба и гланцирана, се превърна в колекционерски хит, пише в. "Дейли мейл".

Ценната реликва се подвизавала в тоалетните на култовото студио "Аби роуд" точно по времето, когато ливърпулската четворка записвала едноименната си творба. Ролката била на
фирмата EMI, която държала звукозаписните съоръжения, и на всекиотрязък на кафеникавата тоалетна хартия личало логото на компанията.

"Бийтълс" не били много взискателни, за разлика от сегашните поп величия. Но недодяланият хигиенен материал направо ги разсипвал. Музикантите се оплакали на управата и инкриминираните ролки били заменени с по-щадящи заместители.

Низвергнатата ролка била пусната на търг през 1980 година и била продадена на Бари Томас, фен на "Бийтълс" от град Ковънтри, за смешната сума от 85 британски лири. Предметът бил
придружен с обяснителна бележка от мениджъра на EMI Кен Таунзенд: "Много неща преминаха гладко с "Бийтълс" на "Аби роуд", като изключим тази ролка, която според тях била прекалено груба и лъскава. Те също възнегодуваха срещу логото на фирмата,
отпечатано върху нея. Тоалетната хартия беше незабавно изтеглена и нещата тръгнаха по мед и масло след това!"

Щастливият притежател на реликвата получил предложение от японски фен да му продаде само един отрязък за 1000 британски лири. Но Бари Томас в никакъв случай не искал да наруши цялостта на артефакта. Той лесно можел да пусне на търг ролката на парче и да събере куп пари от наддаването, но още не бил набрал сили да се раздели с безценния материален спомен за "Бийтълс". БТА

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари