IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Лагерфелд си прави моден лейбъл

25 октомври 2011 08 33

Не само, че дизайнерът няма да се пенсионира, ами нагазва във водите на модата със своя собствена марка

Снимка: Reuters

Снимка: Reuters

Световноизвестният дизайнер Карл Лагерфелд, който преди почти година заяви, че би искал да се пенсионира и посочи за свой наследник в модна къща Chanel Хайдер Акерман, явно не иска да напуска толкова бързо света на модата. Лагерфелд ще пусне собствена марка, а логото й ще съдържа силуета на главния дизайнер на Chanel, който трудно може да бъде сгрешен – глава с черни очила и опашка, заяви самата група Lagerfeld, цитирана от DPA.

Новият директор на марката е германецът Пиер Паоло Риги, който преди това е работил за Nike и Tommy Hilfiger.

Лагерфелд планира да пусне дамска колекция и подхождащи аксесоари за пролетния сезон на 2012 г. Мъжката колекция на принадлежащата към компанията за дялови инвестиции Apax Partners група Lagerfeld ще бъде представена по-късно.

Продажбите ще стартират първоначално чрез интернет платформата NET-A-PORTER, докато Lagerfeld не изгради собствения си сайт за електронна търговия. Впоследствие новата модна линия ще се продава и в избрани бутици в целия свят.

Предложението ще бъде допълнено накрая и от нова линия Prêt-à-Porter-Linie с името „KARL LAGERFELD PARIS", която ще се появи обаче чак през есента на 2012 г.

През 2004 г. Лагерфелд създаде трийсетина по-евтини модела за шведската верига H&M, които предизвикаха опашки и блъсканици по време на пускането им на пазара. Това ядоса дизайнера, който заяви, че повече няма да работи с вериги, които лимитират продуктите, за да ги направят елитарни.

През есента на 2010 г. Лагерфелд реши да разнообрази колекциите си и още тогава обяви пускането на нова линия облекла прет-а-порте, която трябваше да бъде предназначена за широката публика и да се продава само по интернет.

Интересни лайфстайл новини в цифри можете да прочетет в investor.bg.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари