Телекомът дава възможност на абонатите си, които са решили да се натряскат до козирката, да блокират преди запоя телефонни номера. Идеята е да се елиминира рискът пияният клиент на телекома да се обади и да каже нецензурни думи на тъщата, бившето гадже или да напсува шефа си.
Според проучване на Virgin Mobile - компанията, въвела услугата, се оказва, че 95% от хората се обаждат, след като се напият.
От тях 30% звънят на бившите си гаджета, 19% на сегашните си гаджета и 36 на сто се обаждат на шефовете си или на хора, с които работят.
Компанията предлага още и разпечатка на телефоните, на които пияният абонат се е опитал да звънне.
Мобилен оператор пази пияни клиенти да не напсуват шефа си
1 декември 2004 11 10Австралийски мобилен оператор предлага нова услуга на своите пияни клиенти.

Сподели
Коментари


Още от Новини
Коментари
