IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Ума Търман смени Джей Ло като лице на луксозния гигант Louis Vuitton

7 декември 2004 14 42

След изтичането на рекламния договор с Дженифър Лопез френският гигант за луксозни стоки Louis Vuitton избра за Ума Търман за новото си рекламно лице, съобщиха от компанията. Ума ще бъде лицето на бъдещата рекламна кампания лято-есен 2005.

Ума Търман смени Джей Ло като лице на луксозния гигант  Louis Vuitton

Първата фотография за Louis Vuitton на любимата на Куентин Тарантино актриса (“Криминале”, двете части на “Kill Bill”) ще се разпространи по целия свят през февруари догодина, като на нея Ума Търман ще представя новата дамска чанта Manhattan. Доскоро Ума бе лице на френския козметичен гигант Lancome.

“Идеята е да заснемем този ултраженствен и нежен образ и да го представим в грубата и сурова индустриална среда, да облечем Ума с изискани дрехи и да я поставим в неочакван декор от цимент и бетон. Това ще е забележителен контраст”, посочва Марк Джакобс, един от арт директорите на Louis Vuitton, цитиран в съобщението на компанията.

До старта на кампанията с Ума Търман, чиито хонорар не се уточнява, френската компания е ангажирала шест топ-модела за фотосесия сред пустинята, а през зимата ангажирани за Louis Vuitton ще са младите актриси Клое Севини, Кристина Ричи, Скарлет Йохансон и Даян Крюгер.

С този пореден подбор списъкът на актрисите, рекламиращи световноизвестни марки в света на модата става все по-дълъг, след като за лица на различни парфюми и модни колекции вече бяха привлечени: поп иконата Мадона (Versace), носителките на Оскар Никол Кидман (Chanel) и Чарлийз Терон за Dior, поп дивата Бийонсе (Tommy Hilfiger), “Хубавата Елена” Даян Крюгер която смени Ума за Lancôme, Моника Белучи (Dolce&Gabbana), Лив Тайлър (Givenchy), Шарлот Генсбург (Gérard Darel) и т.н.

Рекордьорки тук са Никол Кидман, която за снимките на клип за новия парфюм на Chanel получи 1 млн. долара, за видеото което трае по-малко от минута. Снимките продължили едва няколко часа. Не й отстъпва Бийонсе, която за цялата рекламна кампания на новия парфюм на Tommy Hilfiger, “True Star” (“Истинска звезда”) взе 4.7 млн. долара, само за по-малко от 24 часа работа.

Вероятно конкуренцията ще разбие отново Мадона, която бе наета за ново рекламно лице на пролетната колекция на Versace. Според неофициалния договор, “Материалното момиче” ще прибере 12 млн. долара за една фотосесия.

Ума Търман обаче може да се похвали с факта, че ще работи за най-успешната френска марка, която според списание Challenges Louis Vuitton се оценява на 7,6 млрд. евро.

КоментариКоментари