Когато си известен, всичко става по-лесно. Десетки звезди от музикалния шоубизнес и киното искат да разширят своите бизнес начинания, като инвестират в свои марки. Дамите са по-склонни да се насочат в модния свят, а мъжете – в техниката или алкохола.
Дрю Баримор обаче преобърна "правилата", като реши да създаде своя марка вино. Актрисата ще предлага бялото сухо вино "Пино Гриджо" съвместно с дистрибуторите "Уилсън Даниълс" от Калифорния. Напитката ще се прави от грозде от Северна Италия и ще се появи на пазара в САЩ по-късно през годината на цени, започващи от 19,99 долара.
Дрю разкри, че много се вълнува покрай новата си инвестиция и се надява напитката да допадне на хората.














Любовен хороскоп за зодиите в седмицата от 3 до 9 ноември
Навици след работа, които преобразяват тялото и ума
Магнитни бури през ноември 2025 г.: Кои са най-опасните дати
2024 г. вероятно е била най-горещата в последните 125 хил. години
Пробив в създаването на диаманти с помощта на електрони
В Китай се готвят да изстрелят ракетата Long March 2F с пилотирана мисия Shenzhou 21
ЦСКА - Монтана
Барселона - Елче
Манчестър Сити - Борнемут
Черно море - Лудогорец
Дневен хороскоп за 2 ноември, неделя
Седмична таро прогноза за 3 – 9 ноември
С какво родените през ноември са толкова интересни?
Любовен хороскоп за 3 – 9 ноември
Откриха нови сигнали в мозъка, чрез които се диагностицира Паркинсон
Кои храни са най-вредни за мозъка?
Как да разпознаем инфекциозна мононуклеоза в детска възраст?
Какво е козметичен фастинг и защо набира популярност?
Остави коментар