Красивият топмодел, явно обича да демонстрира убийственото си тяло и отново го прави по ефектен начин, но този път не за "Victoria's Secret" или "Sports Illustrated", а за своята нова марка „under.me". Израелката създаде свой лейбъл за бельо, в който ще създава практични модели, както за жени, така и за мъже.
Бившата любимата на Леонардо ДиKаприо позира за рекламната кампания на своята марка, играейки тенис на корт само по спортен модел сутиен и дамски боксерки. Кампанията е заснета в Порто Черво, Италия. От снимките личи, че горещата красавица е решила да създава не изрязани, сексапилни модели от сатен и тюл, а по-скоро удобни практични модели за ежедневието. „Философията ми е, че бельото би трябвало да допълва тялото ни, да ни кара да се чувстваме комфортно в него, а не да „краде" вниманието и винаги да е акцент", каза Бар пред репортерите. За нея било много по-интересно, да създава памучно бельо с удобна кройка, от колкото бельото, характерно за мъжките фантазии.