IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Секс и рокендрол сменят Мадона в нова рекламна кампания на Gap

11 август 2004 09 59

Звездата от култовия сериал “Сексът и градът” Сара Джесика Паркър и рок звездата Лени Кравиц са новите рекламни лица на американската верига за дрехи и аксесоари Gap, съобщава Investor.bg.

Секс и рокендрол сменят Мадона в нова рекламна кампания на Gap

Така те взимат местата на Мадона и хип хоп звездата Миси Елиът, които представяха Gap през миналия сезон.

Новата рекламна кампания се нарича "How do you wear it?" и стартира по електронните и печатни медии през септември.

На заглавния фотос от кампанията, снимана от фотографа Микаел Янсон, “секс-звездата” позира с протъркани дънки, розова жилетка, стегнат жакет и каубойска шапка, като целият ансамбъл е от есенната колекция на Gap.

От следващата седмица провокативните снимки ще излязат в септемврийските броеве на най-големите модни списания Marie Claire, Vanity Fair и Vogue.

От Gap са избрали Лени Кравиц за партньор на Сара Джесика Паркър заради неговия специфичен начин на обличане и признанието му от световните диктатори на модата за фашън икона.

От Gap не разкриват колко са платили на прочутата актриса, която в сериала носи само супер скъпи тоалети от най-известните дизайнери и е страстна почитателка на аксесоарите на Manolo Blahnik. Въпреки че Gap е мода за средна ръка, двете звезди не са взели по-малко от по 5 милиона долара, като се има предвид, че Мадона прибра 10 млн. долара за рекламата си в Gap миналата година.

Gap определено може да си позволи такива суми, тъй като годишният му рекламен бюджет е над 140 млн. долара, а годишният оборот е около 20 млрд. долара.

КоментариКоментари