IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Мадона пуска собствено вино

30 декември 2005 09 08

Поп иконата пуска лична серия вина на цени от 25 до 40 долара

Мадона пуска собствено вино

Мадона доказа за пореден път, че освен от музика разбира и от бизнес. Поп иконата пуска собствена серия вина, създадена от американската компания Celebrity Cellars ( в превод Винарската изба звездите), която е разположена в най-известния регион за производство на вино в Щатите – долината Напа в Калифорния.

Певицата се вдъхновила от последния си албум "Confessions on a Dance Floor" за създаването на своята колекция вина. По тази причина на етикета на бутилките ще стоят и снимки от фотосесията за обложката на албума.

Вината на Мадона ще бъдат от сортовете лозя Каберне совиньон, Барбера и Пина Грижио (бяло вино). Ще има и червено трапезно „вино“, но без алкохол в него.

Цените на вината са от 25 до 40 долара за бутилка. Серията вина ще бъде пусната на пазара на 6 януари първо в САЩ.

Мадона не е първата звезда, която е кръстиля вино на свое има. Със собствена колекция вина могат да се похвалят Ролинг Стоунс, Жерар Депардйо, Кевин Костнър и др. 

Мадона обаче вероятно е единствената звезда, която има и собствена марка бира - пиво във Великобритания.

Производството на вино никак не е чуждо на семейство Чиконе. Бащата на певицата има собствени лозя и винарска изба също в Напа, Калифорния.

Междувремнно Мадона посреща Новата година на челно място в европейските класации. Първият й сингъл „Hung Up“ от новия й албум е номер едно на Стария континент. Албумът й обаче отстъпи на второ място, изместен от новата продукция на Роби Уилямс.

В САЩ Мадона постигна пореден рекорд, като за 6 седмици от излизането на пазара "Confessions on a Dance Floor" албумът вече се разпродаде в над 1 милион копия.

КоментариКоментари