Мадона доказа за пореден път, че освен от музика разбира и от бизнес. Поп иконата пуска собствена серия вина, създадена от американската компания Celebrity Cellars ( в превод Винарската изба звездите), която е разположена в най-известния регион за производство на вино в Щатите – долината Напа в Калифорния.
Певицата се вдъхновила от последния си албум "Confessions on a Dance Floor" за създаването на своята колекция вина. По тази причина на етикета на бутилките ще стоят и снимки от фотосесията за обложката на албума.
Вината на Мадона ще бъдат от сортовете лозя Каберне совиньон, Барбера и Пина Грижио (бяло вино). Ще има и червено трапезно „вино“, но без алкохол в него.
Цените на вината са от 25 до 40 долара за бутилка. Серията вина ще бъде пусната на пазара на 6 януари първо в САЩ.
Мадона не е първата звезда, която е кръстиля вино на свое има. Със собствена колекция вина могат да се похвалят Ролинг Стоунс, Жерар Депардйо, Кевин Костнър и др.
Мадона обаче вероятно е единствената звезда, която има и собствена марка бира - пиво във Великобритания.
Производството на вино никак не е чуждо на семейство Чиконе. Бащата на певицата има собствени лозя и винарска изба също в Напа, Калифорния.
Междувремнно Мадона посреща Новата година на челно място в европейските класации. Първият й сингъл „Hung Up“ от новия й албум е номер едно на Стария континент. Албумът й обаче отстъпи на второ място, изместен от новата продукция на Роби Уилямс.
В САЩ Мадона постигна пореден рекорд, като за 6 седмици от излизането на пазара "Confessions on a Dance Floor" албумът вече се разпродаде в над 1 милион копия.
Мадона пуска собствено вино
30 декември 2005 09 08Поп иконата пуска лична серия вина на цени от 25 до 40 долара

Сподели
Коментари


Още от Новини
Коментари
