Оказа се, че Риана е твърде секси, за да бъде лице на козметичния бранд Nivea. Певецата, която се появи в няколко реклами на марката за продукти за грижа за кожата през миналата година, вече не е желана от козметичната фирма.
Nivea дори бяха спонсори на турнето на звездата, но очевидно в компанията има сериозни противоречия на тема дали консуматорките на марката се отъждествяват със скандалната Риана.
Новият изпълнителен директор на компанията – майка Beiersdorf, Стефан Хайденрайх смята, че кампанията, с участието на Риана изобщо "не става".
"Не разбирам как една марка като Nivea може да има нещо общо с личност като Риана. Nivea е компания, която стои зад доверието, зад семейните ценности и надеждността", заяви новият бос.
Риана отвърна на удара чрез страницата си в Twitter, където пусна снимка на Хайденрайх, а под нея написа: "Коментар не е необходим".
Явно силният, неприкрит сексапил на звездата е дошъл в повече на консервативния немец.