Фирмите за дрехи са открили, че с помощта на определен стил музика, те създават “лице на фирмата”. Така всяка фирма избира музиката, която смята, че най-много ще подхожда на дрехите, които предлага.
Например, нежна музика се използва, когато има малко клиенти. Тя приканва клиентите да се задържат по-дълго пред щандовете.Без съмнение, бързите ритми са запазени за тези моменти от деня, когато наплива на клиенти е най-голям. Енергичната музика подтиква хората да пазаруват по-бързo и така се избягват “задръстванията” по щандовете.
За това, следващия път, когато решите да влезете в някой магазин, за да послушате музика, помислете два пъти, защото има реална опасност да излезете с покупки, които не сте планирали да направите.
За сега, в България собствениците на магазини са стигнали само до извода, че музиката предразполага към пазаруване, но все още не знаят коя музика точно да изберат. За това се случва често да започнете да слушате една песен по радиото в единия магазин и да изслушате края й в следващия.
Музиката ни кара да харчим повече
21 декември 2004 08 39Забелязали ли сте, че в повечето магазини звучи приятна музика? Това не е случайно. Доказано е, че музиката ни подтиква да пазаруваме повече.

Сподели
Коментари


Още от Новини
Коментари
