IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Роузи Хънтингтън-Уайтли се чувства всесилна в бельо

4 октомври 2012 06 32

Смята, че това е най-женствената покупка

Роузи Хънтингтън-Уайтли, Снимка: Reuters

Роузи Хънтингтън-Уайтли, Снимка: Reuters

Красивата английска роза Роузи Хънтингтън -Уайтли наскоро се включи като главно лице в рекламните кампании на марките Marks & Spencer и Burberry и призна, че най-много обича да се снима по бельо. Хубавицата се чувствала особено могъща и способна на всичко, когато е полуразголена и покрита с дантели и сатен.

„Не се старая да позирам по план. Просто изглеждам естествено. Чувствам, че съм способна на всичко, когато се снимам по бельо", издаде дамата и допълни, че фотосесиите по бельо са създадени за жени, а не за мъже.

„Бельото е ней-женствената покупка и обожавам чувството, което дава на жените,  тази сила и самочувствие", допълва красавицата, цитирана от Contactmusic.

Уайтли е модел от близо десет години и вече е работила с най-големите модни марки и дизайнери. Дамата има самочувствие, но то се гради на настоящата ѝ визия. За началото на кариерата си тя казва: „Бях голяма късметлийка да работя с такива фантастични клиенти и марки. Но, когато погледна снимките си като тийнейджър, през главата ми минава: Какво съм си мислила тогава?".

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари