Само няколко дни след като Шарън Озбърн публично изказа мнението си, че звездата на Джъстин Бийбър избледнява и кариерата му е пред провал, 18-годишният певец подписа договор с „Adidas".
Изпълнителят на хита „Boyfriend" обяви, че става рекламно лице на немската марка за спортни стоки във вторник сутринта.
Договорът му е за цели две години, в които той ще трябва да насърчава продажбите на маратонките и облеклата от линията NEO.
В допълнение с кампанията на фирмата, Бийбс ще състави списък с любимите си продукти на „Adidas", които феновете ще могат да прочетат и да закупят, за да са като своя идол.
Мотото на кампанията ще бъде "Живей своя стил". Идеята е да бъдете модерни, свободни, да си вярвате и да бъдете верни на себе си, качества които Джъстин вярва че олицетворява.