IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Джъстин Бийбър е новото лице на Adidas

17 октомври 2012 07 02

И по-точно на новия лейбъл на марката NEO

Снимка: Adidas

Снимка: Adidas

Само няколко дни след като Шарън Озбърн публично изказа мнението си, че звездата на Джъстин Бийбър избледнява и кариерата му е пред провал, 18-годишният певец подписа договор с „Adidas".

Изпълнителят на хита „Boyfriend" обяви, че става рекламно лице на немската марка за спортни стоки във вторник сутринта.

Договорът му е за цели две години, в които той ще трябва да насърчава продажбите на маратонките и облеклата от линията NEO.

В допълнение с кампанията на фирмата, Бийбс ще състави списък с любимите си продукти на „Adidas", които феновете ще могат да прочетат и да закупят, за да са като своя идол.

Мотото на кампанията ще бъде "Живей своя стил". Идеята е да бъдете модерни, свободни, да си вярвате и да бъдете верни на себе си, качества които Джъстин вярва че олицетворява.

Автор - снимка
Автор на статията:
Teodora Dragoeva

КоментариКоментари