Двете ще пуснат собствена марка гримове за тийнейджъри, съобщава Радиоактиф.
Първоначално новите продукти ще бъдат предлагани в бутиците Claire в САЩ, като първите козметични продукти ще са готови за следващата учебна година.
Мери-Кейт и Ашли Олсън са „златните“ деца на Холивуд. Те станаха любимки на публиката още от невръстна детска възраст.
Кариерата им започва когато са едва няколкомесечни бебета в сериала „Пълна къща“, където се сменят за ролята на Мишел.
Едва на 6 години стават продуценти на филмите си и правят поредица „Приключенията на Мери- Кейти и Ашли“.
В момента близначките имат собствена модна марка и издават списание, а инвестицията в декоративна козметика само ще увеличи състоянието им, което възлиза на 350 милиона долара.














Северна Корея се закани с настъпателни действия след поредния ракетен тест
Радев дава 23 стипендии в рамките на инициативата "Подкрепи една мечта"
"Елче" не удържа победата срещу "Реал" (Сосиедад)
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Може ли човек да оцелее в черна дупка
Тотален погром: Феновете на Левски разбиха тези на ЦСКА
Жега в Разград: Лудогорец обявява новия треньор
Звездите на ЦСКА ще късат мрежата на Левски
Левски гони срещу ЦСКА постижение отпреди 17 години
Дерматолог: Да губим до 100 косъма на ден е нормално, но не и повече
Паста пене за 15 минути
Любовен хороскоп за 10 – 16 ноември
Нумерологична прогноза за 8 ноември
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар