Хората са казали, че ябълката не пада по-далече от дървото и дъщерята на Анна Никол Смит го доказва. 6-годишната Даниелин Брикхед е избрана за новото рекламно лице на Guess Kids.
Красивото момиченце тръгва по стъпките на покойната си майка си, която навремето беше модел на Guess Jeans. Рекламната кампания с малката е за колекцията пролет/2013 на марката.
Режисьор на кампанията е самият дизайнер на марката – Пол Марчиано. Даниелин позира на плажа в Малибу точно две десетилетия след като го е направила Анна. Пол казва, че малката има същия закачлив дух като този на майка си и професионалното позиране пред камера ѝ идва съвсем естествено.
Явно бащата на момиченцето - Лари Брикхед се надява да се възползва от славата на Анна, докато хората все още помнят името ѝ, и да направи дъщеря си още по-известна.














Людмила Елкова за Бюджет 2026: Влизаме в улея на бобслея
Румен Овчаров: Половината резерви на "Лукойл" се намират в чужбина
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Канадски учен твърди: Извънземни се крият на Луната и шпионират Земята
Учени откриха „блуждаеща“ планета, която поглъща 6 млрд. тона вещества в секунда
Може ли човек да оцелее в черна дупка
Норис пак без конкуренция, провал за Макс в Сао Пауло
Милан профука два гола аванс в Парма
ЦСКА показа на Левски кой е шефът. И съдиите не помогнаха на "сините"
Инфарктна драма! Съндърланд сложи край на победната серия на Арсенал
Дневен хороскоп за 9 ноември, неделя
Поверия за ангелската дата 11/11
Седмична нумерологична прогноза за 10 – 16 ноември
Дерматолог: Да губим до 100 косъма на ден е нормално, но не и повече
Епидемия от самота и отсъствие на принадлежност мъчи съвременния човек
Приемът на мелатонин се свърза с повишен риск от сърдечна недостатъчност
Доц. д-р Красимира Христова с международно признание на световния форум по хипертония в Китай
Мобилни екипи на Националния център за психосоматика осигуряват психологична грижа за пациенти с тежки заболявания в София
Остави коментар