Виктория Бекъм не си губи времето. Дамата работи усилено, за да се превърне в сериозно име в модния бранш, а междувременно мисли да вкара и семейството си по един или друг начин в бизнеса. Дейвид има собствена линия за бельо, заедно с марката H&M, а освен това е и рекламно лице на редица продукти.
Сега идва ред на още един мъж от семейство Бекъм да тества таланта си пред камерата. 10-годишният Ромео стана лице на модната марка Burberry и ще представя колекцията пролет/лято 2013.
Кампанията е снимана от гуруто зад обектива Марио Тестино.
Наскоро Ромео блесна в изискан костюм по червения килим на премиерата на мюзикъла „Viva Forever", където бе за да подкрепи майка си заедно с татко си Дейвид и братята си Бруклин и Круз.
С модни икони катр г-н и г-жа Бекъм няма как и синът им да не е увлечен от модата. Наскоро Виктория сподели, че той има истински вкус и обича да бъде стилен: „Мисля, че средният ми син обожава да бъде обличан. Много му допада да носи костюм и шапка. Той вече е истински фен на модата".