IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Ромео Бекъм е новото лице на Burberry

18 декември 2012 07 21

10-годишният син на Дейвид и Виктория ще представя пролетно-лятната колкциа на марката

Дейвид и Ромео. Снимка: Reuters

Дейвид и Ромео. Снимка: Reuters

Виктория Бекъм не си губи времето. Дамата работи усилено, за да се превърне в сериозно име в модния бранш, а междувременно мисли да вкара и семейството си по един или друг начин в бизнеса. Дейвид има собствена линия за бельо, заедно с марката H&M, а освен това е и рекламно лице на редица продукти.

Сега идва ред на още един мъж от семейство Бекъм да тества таланта си пред камерата. 10-годишният Ромео стана лице на модната марка Burberry и ще представя колекцията пролет/лято 2013.

Кампанията е снимана от гуруто зад обектива Марио Тестино.

Наскоро Ромео блесна в изискан костюм по червения килим на премиерата на мюзикъла „Viva Forever", където бе за да подкрепи майка си заедно с татко си Дейвид и братята си Бруклин и Круз.

С модни икони катр г-н и г-жа Бекъм няма как и синът им да не е увлечен от модата. Наскоро Виктория сподели, че той има истински вкус и обича да бъде стилен: „Мисля, че средният ми син обожава да бъде обличан. Много му допада да носи костюм и шапка. Той вече е истински фен на модата".

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари