IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Ридли Скот режисира филм за анимационни мечки

11 януари 2013 07 37

Той е част от кампанията на Coca Cola

Ридли Скот, Снимка: Reuters

Ридли Скот, Снимка: Reuters

Нова глобална кампания на Coca-Cola се връща към полярните мечки. Те са неизменна част от марката още от 1922 г. и тази зима отново вдъхновяват семействата по целия свят.

Скоро в ефира ще се завърт "Полярните мечки" - шестминутен късометражен филм за приключенията на едно забавно и щастливо семейство полярни мечки в Арктика, продуциран от световноизвестния Сър Ридли Скот (в 2D и 3D формат).

Филмът" Полярните мечки", трейлърът и комуникацията в социалните мрежи имат ясна цел: да се насладим на семейните моменти и да прекарваме повече време заедно.

Coca-Cola разказва историята на семейство Поляромечковци от 1922 г. насам, когато във Франция се появява първата печатна реклама с полярна бяла мечка. През следващите 70 години полярните герои периодично се появяват в рекламните визии на компанията. За баща на съвременния бял мечок на Coca-Cola се смята Кен Стюарт, който през 1993 г. създава рекламния клип „Северно сияние". Г-н Стюарт имал за домашен любимец лабрадор, който докато бил малко пале винаги оприличавал на мече. Натоварен с нелеката задача за развитие на иновативна реклама за големия бранд, Кен Стюарт се замислил за консумацията на Coca-Cola в кината по цял свят.

"Когато се загледах в палето, което приличаше на мече, ми хрумна забавната идея за бели мечки, отиващи заедно на кино", споделя г-н Стюарт. И така съвсем скоро популярната реклама „Северно сияние" става реалност. Но преди северната магия да оживее на екран, имало много работа за вършене. За да оживеят белите гиганти така реално, екип от експерти работи върху всеки детайл повече от 12 седмици. Кен Стюарт, заедно с екип от аниматори, компютърни специалисти, дори и скулптори и най-модерните и иновативни графични програми вдъхнали живот на магията, наречена „Белите полярни мечки на Coca-Cola".

"Точно това се опитахме да пресъздадем – един невинен, забавен характер, близък до това, което обичаме да наричаме човешко. Мечетата са сладки, забавни и игриви ", казва Кен Стюарт. Емблематичните звуци на мечоците са дело на самия Стюарт. „Мечешкият" диалог е плод на месеци професионален труд и обработка на гласа на Кен. От този момент насам, мечоците заживяват свой собствен живот, като дори взимат „участие" в Зимните олимпийски игри с рекламен спот през 1994 г. в дисциплина спускане с шейни и ски скокове, а малките мечета, заедно с цялото семейство, избират коледна елха за празниците.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари