fallback
Pepsi и други световни марки спират рекламите с плажове и сърфове
06 January 2005 15:06Много от световноизвестните марки, като Pepsi и American Express, са решили да прекратят рекламните си кампании, представящи сърфове, плажове или вълни, съобщава списаниe Strategies, цитирано от Investor.bg.
Във връзка със събитията в Азия Pepsi спря последната си реклама, в която футболистът Дейвид Бекъм кара сърф на тропически плаж сред група от други играчи като Роналдиньо и Тиери Анри. Поради същата причина American Express е прекратила и своята реклама със сърфиста Лерд Хамилтън. Във Франция компании като Sterimar, Orange и Carte bleue също са спрели телевизионните си реклами с морски пейзажи. Sterimar, марка спрейове, спря рекламата си, която трябваше да стартира на 2 януари, тъй като показвала огромна вълна, която заливала научен работник на плаж. Всички обаче решили, че кампанията е крайно неподходяща в контекста на драматичните събития в Азия, пише още списанието. Клипове на Orange и AGF с екзотични плажове и на Carte Bleue, сниман в Азия, също са спрени от ефира. Подобни мерки бяха взети и след атентатите на 11 септември 2001 г., като всички сцени от филми, в които присъстват двете кули на Световния търговски център, бяха спрени, припомня Strategies.
0 коментара
fallback