IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Бионсе е новото лице на H&M

23 март 2013 06 40

Звездата показва секси плът в лятната колекция на марката

Снимка: H&M

Снимка: H&M

Бионсе определено е заета жена. Дивата стартира световното си турне „Mrs. Carter Show World Tour" на 15 април и докато трескаво се подготвя за него, успя да се превърне и в новото рекламно лице на шведската марка H&M.

Дамата ще представя лятната колекция на лейбъла, с част от която ще позира за билборди с надслов "Beyoncé as Mrs. Carter in H&M". Посланието цели да внуши, е всички жени могат да бъдат такива, каквито пожелаят: силни, уязвими, чувствени, грижовни, забавни, флиртуващи.

„Винаги съм харесвала фокуса на H&M върху забавната и достъпна мода. Допадна ми и концепцията, която осъществихме заедно – да изследваме различните емоции на жената, представени от четирите елемента – огън, вода, земя и вятър. Заснемането на кампанията беше приказно, бяхме на красив тропически остров. Сякаш снимахме филм, а не реклама", сподели Бионсе.

Снимка: H&M

„Лятната кампания на H&M с участието на Бионсе представлява една фантазия, изпълнена с блясък, драма и усещане за истински рай. Беше страхотно да я наблюдаваме как по време на снимките кара всичко да изглежда лесно, направено без усилие – качество, което я превръща в идол за жените по света. Кампанията е същността на Бионсе, както и същността на H&M за това лято", заяви Доналд Шнайдер, креативен директор в H&M.

„В кампанията Бионсе носи ключови модели от H&M, от които ще имате нужда през слънчевите дни това лято," каза Ан-Софи Йохансон, главен дизайнер в H&M. „Виждаме перфектната прилепнала рокля, както и по-ефирен модел, придаващ увереност. И разбира се, ще открием различни модели бански, сред които се открояват тези с ресни. Това, което ги прави наистина специални, е, че самата Бионсе е дала своя принос към дизайна им, така че те да предадат нейния личен стил."

Снимките от кампанията бяха заснети в Насау, Бахамските острови, от фотографа Инес ван Ламсверде и Винууд Матадин, а рекламният клип бе режисиран от Йонас Акерлунд. Рекламата подчертава противоречивата природа на четирите основни елемента и ще бъде достъпна за гледане онлайн, както и с адаптирана версия за телевизията. Във видеото е включена и новата песен на Бионсе - Standing On The Sun, чиято световна премиера предстои в началото на май.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари