IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Chernomore Start.bg Posoka Boec

Емоционално шопинг-преживяване в магазините на Playlife

2 април 2013 07 24

Персонализирани тениски правят продуктите на Playlife наистина уникални

Снимка: Playlife

Снимка: Playlife

Новата концепция на марката Playlife беше официално представена на 26.03.2013 в Bulgaria Mall. Mагазинът впечатли посетителите на мола още на 27 февруари, когато отвори врати за първи път, но с това изненадите не свършиха. Месец по-късно се състоя и специалното събитие, на което гостите успяха да се запознаят по-детайлно с уникалната концепцията.

Основният акцент от представянето беше поставен върху персонализираните тениски, които всеки посетител получи. Те бяха ръчно изрисувани от учениците от Националната Гимназия по Приложни Изкуства „Свети Лука", които въпреки студеното време успяха да стоплят гостите със своите креативни апликации с екзотични палми и пролетни цветя.

За доброто настроение на гостите се грижеше DJ Borra , докато изрисуваните тениски съхнеха. Освен това за чакащите беше отреден специален кът пред магазина, в който можеха да споделят впечатленията си от новата пролетно-лятна колекция на марката, докато пият свежи коктейли и похапват от плата във формата на дръвчета.

Най-новият магазин на Playlife е с уникално интериорно оформление – забавен магазин, който чрез новата си концепция се стреми да предостави на клиентите си емоционално шопинг преживяване.

„ Playlife е преди всичко избор на лайфстайл - да избираш всеки ден да бъдеш себе си. Новата концепция носи истинско емоционално изживяване. Всеки влязъл в света на Playlife трябва да се чувства комфортно. Усещането, което дава магазинът е сякаш си си вкъщи, даже е по-добро – сякаш си в мечтаната къща!" Алесандро Бенетон.

Актуалните колекции на марките Playlife, Killer Loop, Jean's West и Anthology of Cotton са изложени до малки зелени саксии, африкански маски, ленти за фотоапарат и брандирани чаши.

Събитието бе уважено и от официални представители на Benetton Group Италия , сред които беше и директорът на Playlife – Г-н Джовани Перацин.

Вижте снимки от събитието в галерията ни.

Автор - снимка
Автор на статията:
Мария Господинова

КоментариКоментари